Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin piilottaa muuton ajaksi tavarat, joita ei halua muiden näkevän?

Vierailija
01.03.2017 |

Olen muuttamassa, mutta joudunkin leikkaukseen juuri silloin, joten vanhempani tulevat pakkaamaan tavarat muuttoa varten. Nyt mietin, mihin hittoon laitan siksi aikaa jemmaan kaikki henkilökohtaiset tavarat, kuten esim. hieromasauvan? Itsellä tuli mieleen vain viedä työpaikalle ennen sairaslomaa, mutta sielläkin joudun kulkemaan turvatarkastuksen läpi. Ideoita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap kohtelee vanhempiaan kuin orjia. Älä nyt vanhempiasi laita tekemään sitä, mikä on sun työsi. Pakkaat itse tavarat ja hankit muuttofirman. Muuttofirmat myös pakkaavat tavaroita, jos et itse pysty.

Ihan itse tarjoutuivat, ja olen minäkin auttanut heitä aika monessa muutossa. En nyt ihan tuollaisena asiaa näe kuin sinä, kun autellaan toinen toisiamme.

Vierailija
22/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle lappu jossa lukee "kausivaatteita, menossa varastoon"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ainakaan mihinkään smarpostiin lähettää.. Johan sillä rahalla ostaa uudet tavarat.

Vierailija
24/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niitä tavaroita ei voi pakata jo nyt?

Pari viikkoa pitäisi olla sitten käyttämättä hieromasauvaa?

Vierailija
25/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan sairaalakassiin

Vierailija
26/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Toki pakkaankin tavaroita jo jonkun verran etukäteen, mutta koska olen sairaalassa tuolloin, niin vanhempani tuntien haluavat hyvää hyvyyttään auttaa ja ehkä purkaakin tavarat, koska leikkaushaavan takia se voi olla kotiuduttuakin vaikeaa. Vähän myös mietin jo, että heittäisikö nuo häpeälliset tavarat vain roskiin...

Pakkaa yksi laatikko, jonka pohjalle laitat ne ns. häpeälliset tavarat vaikka erilliseen pienempään laatikkoon ja päälle jotain kansioita sun muuta, ja sanot että kyseisessä laatikossa on henkilökohtaiset paperisi ym. ja haluat purkaa sen itse. Jos vanhemmat tämän jälkeen avaavat laatikon, niin aika röyhkeitä ovat.

Vierailija
27/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaat vanhemmat avaa varmasti ekana laatikon, jossa lukee 'ÄLÄ AVAA!'

Vierailija
28/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perheeni tonkii aina kaiken. Jos kyseessä on ainoastaan yksi hieromasauva pistä se hiihtohaalarin sisään ja taittele se Mari Kondo tyyliin pahvilaatikkoon ja kirjoita laatikon päälle "talvivaatteet" tai "filosofian alkeet".

Vierailija
29/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamioi se koriste-esineeksi (patsas, nukke tms) ja katso kuinka näkyvälle paikalle on sijoitettu kun palaat.

30/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pakannut henkilökohtaiset asiani itse laatikkoon ja kirjoittanut siihen päälle muuttofirmaa varten, että henkilökohtaisia asioita, älä avaa. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
31/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin leluni ylimääräiseen käsilaukkuun ja sen laukun sitten pahvilaatikkoon. Ei kukaan löytänyt, vaikka vähän laatikoihin kurkkikin. Ja voihan ne vielä varmuuden vuoksi vaikka kääriä huiviin tms. ja sitten vasta sinne laukkuun ja laatikkoon. Mitä enemmän "kerroksia" ympärillä, sitä epätodennäköisemmin ne löydetään.

Vierailija
32/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt piilottamaan ne johonkin kassiin tai vaatteen sisään, niin muista ottaa patterit ainakin pois. Siinä kun penkovat tavaroitas, voi vehje käynnistyä ja sitten kuuluu surrurrurrurur.