Kuinka moni on harrastanut ryhmäseksiä?
Kertokaa, miten tulitte ryhtyneeksi ryhmäseksiin? Oliko suunniteltua vai sattuman varaista?
Kommentit (34)
Hassua. Osittain samasta syystä minäkin lähdin kokeilemaan kolmen kimppaa: vaimo ajatteli ääneen että olispas kivaa kokeilla kahta miestä kerralla. No, ajattelin että menenpä ja käväisen ensin kokeilemassa jonkun ulkopulisen pariskunnan kanssa, että miten homma ylipäätään luonnistuu... jotta se mahdollisesti " kotioloissa" sitten menis sujuvammin.
En ollut koskaan aiemmin edes koskenut toisen miehen sukupuolielimiä, saati harrastanut seksiä toisen miehen läsnäollessa saati kanssa. Vaikka/koska olen täysin hetero, niin toisen miehen kalun koskettaminen oli täysin epädramaattinen asia. Kuin olisi koskettanut omaansa, ei sen kummempaa. Eikä se minusta homoa tehnyt.. heh!
;)
valitettavasti vaimo ei ole vielä osoittanut aktiivisuutta viedä haaveitaan eteenpäin. Ehkä joku kaunis päivä vielä... ;)
Kerroin hänelle kokemuksestani, ja miksi sen tein. Vaimoni otti sen oikein hyvällä ja kiihottui kovasti sitä ajatellessa. Olemme harvinaaisen epämustasukkaisia ihmisiä muutekin. Ei siis mitään pahaa sanottavaa ainakaan mulla,
mutta ymmärrän kyllä jos suhteessa on mustasukkaisuutta tai omistuksenhalua, niin tällainen asia voi lopulta olla toteutettuna ylitsepääsemättömän hankala käsitellä tunnetasolla - jälkikäteen.
Kannattaa siis miettiä etukäteen.
" kimppakiva" on paljon hauskempi sana kuin " ryhmäseksi"
" ryhmäseksi" kuulostaa jotenkin 70-lukulaiselta... ;D
t. 3
Minusta on kiihottavaa nähdä toisen miehen rakastelevan vaimoani. Värinöitä syntyy varmaan siitä, että se on niin paheellista ja kiellettyä.
Fantasian tasolla voisikin olla ihan kivaa ottaa mukaan joko mies tai nainen kolmanneksi. Todellisuudessa se olisi aikas perverssiä...
Naisilla vissiin kaksi kyrpää (pillussa ja peräsuolessa) tuntuu mahtavalta, mutta miehenä tule aivan liian nopeasti, jos peräsuolessani on hierontaa samaan aikaan. Tuntuu toki oikein hyvältä, mutta tulen silloin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kimppakivakokemukseni tapahtui työpaikan kesäretkellä. Oltiin syöty, juotu, leikitty ja saunottu jo pitkin päivää ja iltaa eikä keksitty yöllä muuta kuin, että mennään uudelleen saunaan. Meitä oli 10 miestä ja 6 naista ja oltiin aika hyvässä humalassa. Heitettiin kamppeet pois suht pienessä pukuhuoneessa ja tietysti siinä tuli vahingossa ja tahallaan kosketeltua toisiamme. Sitten eräs naisista ehdotti, että kun jo aika hyviä tuttuja ollaan niin oltaisko kaikki kaikkien kanssa. Niinhän siinä siten kävi, että saunan pihapiirissä peuhattiin niin, että nähtiin mitä muut tekivät. Kun ei ollut tasapareja osa joutui leikkimään junaa eli nainen oli keskellä kontallaan toisen miehen lykkiessä takaa ja toisen pannessa suuhun. Ihan kiva kokemus ja osalla porukkaa tehtiin myöhemmin sama vielä kahdesti uudelleen.
Onpa taas iltasatu tämäkin
Useamman kerran, ensimmäisen kerran riparileirillä, sitten lukiokavereiden kanssa, opiskelubileissä, pikkujoulujen jatkoilla jne. Kun on on oikeat ihmiset ja oikea hetki, niin yllättävän kivaa, vaikka melkoista sähläämistä se on, kun kukaan ei oikein tiedä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran, ensimmäisen kerran riparileirillä, sitten lukiokavereiden kanssa, opiskelubileissä, pikkujoulujen jatkoilla jne. Kun on on oikeat ihmiset ja oikea hetki, niin yllättävän kivaa, vaikka melkoista sähläämistä se on, kun kukaan ei oikein tiedä mitä tehdä.
Yksikin kokenut konkari mukana tuo touhuun kivaa säpinää. Parhaat orkut saa ryhmäseksissä.
Jos 3 on ryhmä, niin olen irstaillut ryhmässä.
En ole varsinaista ryhmäseksiä. Kimppakivaa olen
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vissiin kaksi kyrpää (pillussa ja peräsuolessa) tuntuu mahtavalta, mutta miehenä tule aivan liian nopeasti, jos peräsuolessani on hierontaa samaan aikaan. Tuntuu toki oikein hyvältä, mutta tulen silloin nopeasti.
Sillon kun sua naidaan ja sä nait yhtä aikaa vai?
Ei perhana seisonu kun pääsi tilanteeseen. Ujous iski
kommentoi vähän. Kyllä, ihan täysin hetero olen. Ei kiinnosta siis naisen kanssa seksin harrastaminen pätkääkään ilman, ettei oma mies olis paikalla. Saan siitä mielettömät fibat kun näen miten se miestäni kiihottaa kun näkee mut toisen naisen kans. Ja pääsee itse osallistumaan, tietenkin. En voisi rakastua naiseen tai edes harrastaa seksiä naisen kanssa ellei siihen liittyisi jotakin tällaista kimppahommaa.
Ettäs tiedät. Jos se on lesboilua, niin olkoon sitten. Ihan sama millä nimellä sitä kutsutaan. Kivaa kuitenkin.
Ja kolmoselle kiitokset jälleen. Pakko päästä testaamaan vielä joskus. Lähiaikoina mielellään...