Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 50 kuntaa pohtii sadevesimaksua asukkailleen, ei saatana...

Vierailija
01.03.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9476562

Seuraavaksi sitten henkitysmaksu ja piereskelymaksu eikö niin?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta touhua pistää ihmiset maksamaan asiasta, jolle ei kukaan mahda mitään. Tuleeko sitten kävelyvero ja kenties puhumisvero ensi vuoden aikana? Ovenavausvero kenties 2020?

Onko hulevesiviemäreiden rakentaminen sinun mielestäsi Vero??

Koita nyt reppana parka edes ensin selvittää googlella vaikka mikä on vero ja mikä se hulevesi on ja sitten vielä niinkin vaikea asia kun hulevesijärjestelmä/rakentaminen.

kyllä minä tiedän mistä tässä on kysymys. Vettä on aina tullut taivaalta ja valunut erilaisia pintoja pitkin maahan ja kaltevuuden perusteella valunut milloin minnekin. Onko tämä vedenohjailu sitten toimivaa ja tarpeellista ihan oikeasti? Joka paikassa?

No kuule selvitäppä sitä asiaa perin juurin, ja vinkki ei sitä kannata ruveta selvittämään keskustelupalstoilta.

Ole nyt jo hiljaa. Viemärit on joka pitäjässä oikeissa paikoissa. Vesi valuu kun sitä sataa. Pelkkää rahastusta tuo teidän hule on.

En selvitä. Vero tai maksu. Ihan sama. Haista ite. :D

Just pärjäät varmaan hyvin tolla älykkyydellä ja menestyt hienosti tuolla asenteella.

Kyllä mä pärjään. Mä vain haluan vittuilla kaltaisillesi rahastajille.

Vierailija
42/42 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovero. Yhtälailla voisi hieman nostaa veroäyriä. Jos se lohduttaa kriitikoita. Mutta ilmainen päivähoito mulle heti jne. Rahoituksesta viis. Otetaas velkaa, hiphei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän