Oletko tyytyväinen, kun vihkikaavasta muutetaan mies ja nainen pois ja tilalle henkilö?
Kommentit (21)
Eiköhän sitä vihkikaavaa saa jokainen pari muutenkin mulkata aika oman mielen mukaan. Ei liikuta minua mitenkään.
Juu ei liikuta pätkääkään minua. Seksualisesti poikkeavat menevät tänäpäivänä naimisiin, me tavikset vain asutaan yhdessä nykyään eikä kaikki edes asu yhdessä.
Itse asiassa minun mielestäni kaikkien avioliitossa olevien heteroiden kuuluisi hakea avioeroa, elleivät sitten halua korostaa jotakin muuttunutta seksualisuuttaan homoseksuaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei liikuta pätkääkään minua. Seksualisesti poikkeavat menevät tänäpäivänä naimisiin, me tavikset vain asutaan yhdessä nykyään eikä kaikki edes asu yhdessä.
Itse asiassa minun mielestäni kaikkien avioliitossa olevien heteroiden kuuluisi hakea avioeroa, elleivät sitten halua korostaa jotakin muuttunutta seksualisuuttaan homoseksuaaliksi.
Jaha, entä jos ei välitä pätkääkään siitä ketä ajatellaan heteroksi ja ketä homoksi?
Vierailija kirjoitti:
Aika satanasti tuntuu liikuttavan, mutta minua ei taas foobikon liikutus liikuta sitten pätkääkään. Riudu foobikko tuskassasi :)
Ei liikuta, hyvä että erikoisuuden tavoittelijatkin vihdoin pääsevät naimisiin, loppuu jatkuva kitinä.
Missä kohtaa uutta vihkikaavaa puhutaan henkilöistä?
Ei vihkikaava mihinkään muutu, trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään, etkö tajua avausta provoksi?
Ei kirkon vihkikaava mitään muutu koska homoja ei edelleenkään vihitä kirkossa. Toisekseen ei siinä kaavassa muutenkaan puhuta miehestä eikä naisesta vaan nimeltä mainiten Minnasta ja Mikosta. Ja hyvä muuten toi piispojen kannanotto, että kirkko pitäytyy edelleen Raamattuun.
Aluksi ap vastailee itselleen tässä ketjussa.
Toivottavasti kirkko sentään pitää sen verran opistaan kiinni, ettei ala vihkiä homoja.
Mutta jos alkaa, on toaiaan papin pakko muuttaa tapaa, miten puhuu. Nykyään puhuu miehestä ja naisesta.
Kuinka paljon susihavainnoissa on susifoobikkojen propagandaa?
Itse asun korvessa, jossa on tehty useampikin "susihavainto". Liikun paljon luonnossa, mutta en ole koskaan nähnyt edes suden jälkiä, susista puhumattakaan.
Onhan jopa ollut merkkejä siitä, että susifoobikot ovat laittaneet vanhoja koiriaan susien syöteiksi niiden viimeisillä päivillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai tajuan. Etkö ymmärtänyt, että vastaukseni oli sarkastinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei liikuta, hyvä että erikoisuuden tavoittelijatkin vihdoin pääsevät naimisiin, loppuu jatkuva kitinä.
Hinttien kitinä ei lopu koskaan, odotellaanpa nyt mitä ne vaatii seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska se oli hyvin avutonta sarkasmia. Jos alat jotain tyylilajia käyttämään, käytä sitä taitavammin.
Hienoa! Loppuu se äärikristittyjen ärsyttävä tapa vetää minun maistraatissa solmittu heteroavioliittoni esimerkiksi kristillisistä hyveistä sen avio-sanan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska se oli hyvin avutonta sarkasmia. Jos alat jotain tyylilajia käyttämään, käytä sitä taitavammin.
Sori jos et yllä ymmärtämään edes noin simppeliä sarkasmia. Aina ei voi voittaa :)
Luin vihkikaavan eikä siinä puhuta mitään henkilöistä. Puolisoista sen sijaan puhutaan. En ymmärrä miksi se minua haittaisi että puolisoita kutsutaan puolisoiksi.
en ymmarra