Suomi on paska maa!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mut hei Suomessa voi elää lämpimässä kämpässä ja touhuta omiaan päivisin ilman että käy töissä! Ja ruokaaki saa ja tupakkaa ja alkoholii ilman työntekoo! Eiks se kumminki voita Afrikan olosuhteet? Vai onko jo liian passivoivaa?
Just siksi paska maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hei Suomessa voi elää lämpimässä kämpässä ja touhuta omiaan päivisin ilman että käy töissä! Ja ruokaaki saa ja tupakkaa ja alkoholii ilman työntekoo! Eiks se kumminki voita Afrikan olosuhteet? Vai onko jo liian passivoivaa?
Just siksi paska maa.
Oon osittain kyl samaa mieltä. Ei oo oikein, että kotona makaamalla käyttörahaa jää saman verran tai lähes saman verran kuin matalapalkka-aloilla. Kohta järkevämpää käydä vaan osa-aikatöissä ja olla työkkärin rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukilaisten vihaaja, älä tule tänne taas norkoilemaan, mene töihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siksi paska maa.
Oon osittain kyl samaa mieltä. Ei oo oikein, että kotona makaamalla käyttörahaa jää saman verran tai lähes saman verran kuin matalapalkka-aloilla. Kohta järkevämpää käydä vaan osa-aikatöissä ja olla työkkärin rahoilla.
Sairauseläkkeellä ei tarvi ressata edes toimeentulotukipapereiden pyörittelyä. Ahh
Vierailija kirjoitti:
suomi on täynnä rumia naisia
Ja vielä rumempia miehiä. Onneksi löysin söpön venäläisen. :D
t. "ruma" suominainen
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin pois jos voisin.
Ei mulla muuta.
Ihan uteliaisuudesta: minne muuttaisit ja millä perusteella arvelet sen olevan parempi maa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomi on täynnä rumia naisia
Ja vielä rumempia miehiä. Onneksi löysin söpön venäläisen. :D
t. "ruma" suominainen
Venäläiset miehet voivat kyllä olla tosi sexyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin pois jos voisin.
Ei mulla muuta.Ihan uteliaisuudesta: minne muuttaisit ja millä perusteella arvelet sen olevan parempi maa?
En ole pohtinut vielä niin vakavasti, koska tiedän että realistista mahdollisuutta siihen ei ole tällä hetkellä.
En ainakaan muualle Eurooppaankaan muuttaisi, en Yhdysvaltoihin, Koreoihin, jne.
Haaveeni olisi päästä jonnekkin luonnonrikkaaseen paikkaan, luultavasti johonkin lämpimään saarivaltioon, todella kauaksi täältä.