Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada himoa parisuhteeseen?

Vierailija
28.02.2017 |

Ollaan seurusteltu yli kolme vuotta ja yhdessä asuttu nyt muutama kuukausi. Seksin määrä hirvittävän vähäinen ennen yhteen muuttoa. Nyt huomattavasti kasvanut, mutta himo puuttuu. Tehdään sitä "salaa" peiton alla, kun lapseni on kotona ja kun hän ei ole ja minä "riehaannun" niin mies ei halua seksiä. Hän ikäänkuin säikähtää seksuaalisuuttani ja haluani. Ei enää suudella juuri laisinkaan, sitä ei tosin koskaan ole ollut paljon. Parisuhde on muuten suht ok. Riidellään, mutta sovitaan. Minä olen oppinut mököttämään vähemmän ja mies on oppinut, ettei enää kilahda pienistä asioista. Hellyyttä, pussailua ja hyväilyä on päivittäin. Molemmat ollaan saatu siipeemme aika tavalla edellisissä parisuhteissa ja se on varmasti osasyy, jonka takia ei osata olla luontevasti, kun asiat menevät liian intiimiksi. Ongelmaksi koituu vain se, että itse olen valtavan seksuaalinen. Tahtoisin seksiä "jatkuvasti", mieheni taas vaikutta olevan vähemmän kiinnostunut ja se saa minut aika ajoin erittäin epävärmaksi vaikka ymmärränkin, että ihmisten tarpeet eivät ole samanlaiset. Eniten tosiaan kaipaan spontaaniutta ja puhdasta himoa parisuhteeseen. Mikä olisi tähän lääkkeeksi. Parisuhdeterapeutti?

Kommentit (15)

1/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi suhteeseen jossa seksuaalisuudet eivät sovi yhteen. Se on kuitenkin iso osa elämää, enkä tuhlaisi sitä noinkaan tuoreeseen yritykseen (3kk yhdessäasumista).

Vierailija
2/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Sun täytyy keksiä mistä se mies innostuu jos oikeasti haluat joskus intohimoa ja jaksuja asian selvitykseen on.

Tai sit rupeet syöttään sille salaa jotain mieskuntoa nostattavaa..

Teetkö sä itse jotain väärin? Oletko liian raju? Sattuuko mieheen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä purase sitä. Se pelottaa.

4/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sun täytyy keksiä mistä se mies innostuu jos oikeasti haluat joskus intohimoa ja jaksuja asian selvitykseen on.

Tai sit rupeet syöttään sille salaa jotain mieskuntoa nostattavaa..

Teetkö sä itse jotain väärin? Oletko liian raju? Sattuuko mieheen tms.

:D Onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa?

Vierailija
5/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epävarmaksi? 

Onko aloittaja tai lukijat koskaan kuulleet, että mies muuttuisi epävarmaksi, kun nainen ei halua seksiä?

Vierailija
6/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni turvalliseksi miehen seurassa. Tiedän, että hän rakastaa minua valtavasti ja välittää aidosti lapsestani. Vain tämä yksi osa-alue tuottaa ongelmia. Onko se syy heittää koko rakkaustarina roskakoriin? Tiedän omat vajavuuteni ja työstän niitä. Edellisessä parisuhteessa mikään näistä asioista ei ollut kohdallaan ja lapseni syntymän lähestyessä heräsin huomaamaan kuinka pahoin voin, jolloin jätin parisuhteen ja  sen sairaannuttavan vaikutuksen taakseni lastani ajatellen. Nyt haluasin keskittyä omaan hyvinvointiini ja siksi kaipailisin vain vinkkejä ja uusiä näkökulmia lähestyä tätä nykyistä ongelmaa.

Vierailija
7/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehellä vain alhaiset testosteronitaso ja siksi hän ei oikein innostu? Googlaappa. Sitä on jo ihan nuorillakin jampoilla. Sen saa selvitettyä lääkärillä ja on täysin normaali juttu. Jos sitä ei halua selvittää, niin jo mm. liikunnan lisääminen, terveellinen ravinto ja laihduttaminen voi auttaa yleensäkin, eikä varmasti ainakaan tee pahaa ellei jamppa ole joku himoliikkuja, joka sekin vie parhaimman terän muilta asioilta.

Vierailija
8/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihto auttaa ;)

Vierailija
9/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/15 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä seksuaalista himoa ei ole suhteessa niin sitä ei vaan ole. Kaikilla ei klikkaa. Jos se on sinulle kaikista tärkein asia, niin etsi uusi mies jonka kanssa klikkaa siltä osin.

Vierailija
11/15 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/15 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole alkujaankaan ollut innokas sängyssä, niin ei hän sellaiseksi myöhemminkään muutu. Sama pätee naisiin. Eli vastaus on: ei mitenkään.

Vierailija
13/15 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen juttu täs. Tai no meidän seksi ei ollenkaan toiminut. Ei mitään seksuaalista kemiaa. Seksin jälkeen tunsin Jop kuvottavuutta... lopetin jutun. En vain pystynyt. Mulle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta.

Vierailija
14/15 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epävarmaksi? 

Onko aloittaja tai lukijat koskaan kuulleet, että mies muuttuisi epävarmaksi, kun nainen ei halua seksiä?

Näinhän käy aina. Mies vain harvemmin sanoo reilusti että on epävarma. Mies huutaa, räyhää, kiroilee ja haukkuu akaksi. Ja syy tuohon käytökseen on epävarmuus.

Vierailija
15/15 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, että seksiä on liian vähän, vaikka kaikki toimii muuten hyvin ja yhdessäkin ollaan oltu jo aika pitkään. Suhteen alkuvuosina seksiä oli paljonkin, mutta nyt lopahtanut ihan kokonaan. Fyysisesti kaikki on kunnossa, lääkäri epäili masennusta. Ehkä kevät tuo taas helpotusta. Pahinta on oma turhautuminen. Välillä vain tekisi mieli huutaa ja räyhätä, siis saada kunnon itkupotkuraivari. Koen itse oman jatkuvan himokkuuden ja toisen haluttomuuden todella nöyryyttävänä. Silloin, kun saan, otan seksin vastaan, koska sitten ei taas tiedä milloin seuraavan kerran on tarjolla. Realistina tajuan, ettei vaihtamallakaan parane. Jos jonkun toisen kanssa seksi sujuisi, voisi suhteessa olla joku muu fataali kohtaamattomuusongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän