Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät vegaanit

Vierailija
28.02.2017 |

Miksi aina pitää erikseen sanoa "olen muuten vegaani"Jopa tinderiin ovat nämä syöpäläiset pesiytyneet esim Olen : Mukava,kiltti,VEGAANI,jne.
Olette ihan vitun ärsyttäviä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää erikseen sanoa "olen muuten vegaani"Jopa tinderiin ovat nämä syöpäläiset pesiytyneet esim Olen : Mukava,kiltti,VEGAANI,jne.

Tällä palstalla vaadittiin Tinderiin näkyville miesten pituutta. Miksi ei siis veganismiakin, jos vegaani on?

Kyllähän miehen pituus/paino on oltava profiilissa.Kuka nyt mitään kääpiötä haluaa tavata.

Ap

Eli mikä on ongelma?

No eikö se tullut tossa alotuksessa jo selväksi?Pitääkö oikeesti vääntää joka asia rautalangasta?

Ap

Ei tullut ja kompastuit heti nokkeluuteesi.

No naisen aivoilta ei voi kovin kummoista vaatiakkaan.

Ap

Mikä nainen? Missä?

Vierailija
22/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään sekasyöjien ja varsinkin lihansyöjien raadollisuus! Yhtään ei ajatella, että joillekin tapauksille voi olla merkitystä, että ihminen on VEGAANI. Ei ainakaan tule tuhlattua aikaa sinun tapaisiin möykkäröihin, jotka eivät huomaa, että ajatuksilla ja myös sanoilla on tunteet!

Ps. Itse en ajattele, enkä tunteile, koska ne ovat ihmisperäisiä tuotteita, enkä ainakaan ole ihmissyöjä!!1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijamestari_95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään sekasyöjien ja varsinkin lihansyöjien raadollisuus! Yhtään ei ajatella, että joillekin tapauksille voi olla merkitystä, että ihminen on VEGAANI. Ei ainakaan tule tuhlattua aikaa sinun tapaisiin möykkäröihin, jotka eivät huomaa, että ajatuksilla ja myös sanoilla on tunteet!

Ps. Itse en ajattele, enkä tunteile, koska ne ovat ihmisperäisiä tuotteita, enkä ainakaan ole ihmissyöjä!!1

Pillujen vinkumista ja tunteilua.

Ap

Vierailija
24/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijamestari_95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillujen vinkumista ja tunteilua.

Ap

Turha odottaa tänään yksin sohvan äärellä suklaapatukka toisessa kädessä ja rasvapurkki toisessa, että tältä vinkuvalta pillulta saisit!

Vierailija
25/25 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä