Ärsyttävät vegaanit
Miksi aina pitää erikseen sanoa "olen muuten vegaani"Jopa tinderiin ovat nämä syöpäläiset pesiytyneet esim Olen : Mukava,kiltti,VEGAANI,jne.
Olette ihan vitun ärsyttäviä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitää erikseen sanoa "olen muuten vegaani"Jopa tinderiin ovat nämä syöpäläiset pesiytyneet esim Olen : Mukava,kiltti,VEGAANI,jne.
Olette ihan vitun ärsyttäviä.
Tässä taas nähdään sekasyöjien ja varsinkin lihansyöjien raadollisuus! Yhtään ei ajatella, että joillekin tapauksille voi olla merkitystä, että ihminen on VEGAANI. Ei ainakaan tule tuhlattua aikaa sinun tapaisiin möykkäröihin, jotka eivät huomaa, että ajatuksilla ja myös sanoilla on tunteet!
Ps. Itse en ajattele, enkä tunteile, koska ne ovat ihmisperäisiä tuotteita, enkä ainakaan ole ihmissyöjä!!1
Soijamestari_95 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ihan vitun ärsyttäviä.Tässä taas nähdään sekasyöjien ja varsinkin lihansyöjien raadollisuus! Yhtään ei ajatella, että joillekin tapauksille voi olla merkitystä, että ihminen on VEGAANI. Ei ainakaan tule tuhlattua aikaa sinun tapaisiin möykkäröihin, jotka eivät huomaa, että ajatuksilla ja myös sanoilla on tunteet!
Ps. Itse en ajattele, enkä tunteile, koska ne ovat ihmisperäisiä tuotteita, enkä ainakaan ole ihmissyöjä!!1
Pillujen vinkumista ja tunteilua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Soijamestari_95 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ihan vitun ärsyttäviä.Tässä taas nähdään sekasyöjien ja varsinkin lihansyöjien raadollisuus! Yhtään ei ajatella, että joillekin tapauksille voi olla merkitystä, että ihminen on VEGAANI. Ei ainakaan tule tuhlattua aikaa sinun tapaisiin möykkäröihin, jotka eivät huomaa, että ajatuksilla ja myös sanoilla on tunteet!
Pillujen vinkumista ja tunteilua.
Ap
Turha odottaa tänään yksin sohvan äärellä suklaapatukka toisessa kädessä ja rasvapurkki toisessa, että tältä vinkuvalta pillulta saisit!
Mikä nainen? Missä?