Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaksikkaan kaikkivoipan heittotähden muotoisen lumihiutaleen kevättervehdys.

Jos et usko minuun olet paska
28.02.2017 |

[quote=Vierailija]

Taidat olla melkoinen lumihiutale, jos tätä keskustelua pidät vihamielisenä.[/quote]

Ihan samalla tavalla kuin uskovainen joka loukkaantuu jumalansa puolesta ja kaivaa terän esiin niin minä voisin motata sinua tuosta hyvästä, mutta olen ah, armollinen ja jätän rankaisematta. Kiitä minua siitä hyvästä etten rankaise sinua. Olen kestävää tekoa ja siedän kaikki minuun suuntautuvan lumihiutalepilkan netissä.

Nuhtelen sinua kuitenkin kuten vanhemman parrakkaan lihaksikkaan tatuoidun miehen tulee tehdä paremman maailman puolesta ja oman imagon puolesta.

Jos tulet olohuoneeseeni rähjäämään ja väität minua uniikiksi lumihiutaleeksi jolla on naurettavat lumihiutalesakaroiset röyhelöt ja liian tiukat violetit samettihousut niin riisun tiukan hihattoman mustan t-paitani pois ja nostan käteni nyrkkeilyasentoon.

Minulla on kahden vuoden kokemus nyrkkeilystä nuorisovankila-ajoilta ja olen ylläpitänyt niitä taitoja pitkään ja tasokkaasti.

Kuten jumala uskovaisille niin minäkin annan sinulle mahdollisuuden pyytää anteeksi röyhkeää käytöstäsi. Jos et kuitenkaan pyydä niin uskottelen itselleni että olet niin likainen sielultasi ettet enää kykene joten rukoilen lihaksikkaalta itseltäni armoa sinulle ja annan sen sinulle.

Ole hyvä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla