Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko kukaan auttaa? Mikä tämä takavuosikymmenien italialaisiskelmä on?

Vierailija
28.02.2017 |

Ciao :)

En muista ko. kappaleesta muuta kuin kertosäkeen sävelen, jota tähän ei oikein voi laittaa. Mutta se kertosäe menee tähän tapaan:

la laalaa la lala lala lala lala lala laalaa laalaa
la laalaa la lala lala lala lala lala laalaa laalaa
la laalaa la lala lala lala laa
la laa laa lala la laa
la laa laa la lala lala lala lalala laa laa laaa

Sanoja en valitettavasti muista ollenkaan. Vuosikymmen korkeintaan 1980-luku, mutta voi olla paljon aikaisempikin, ja sellaista reipasta ja loppuun kohti nopeutuvaa... Voisi olla esimerkiksi jokin Toto Cutugno kappale.

Kiitos jos joku voi auttaa näin hatarilla tiedoilla :)

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en tiedä, mutta tietääkö joku yhden kappaleen - soitettiin Ruotsin laivalla 80 luvulla, rytmikone soittajalla valkoiset shortsit.

Sanottiinko siinä että uu beibe? Ehkä sama mitä mun kaverin isoveli soitti autossa. Biisin nimee en muista mut kaverin veli on Jarkko, se on nyt jotain 45 v.

Sanat olivat italiaa tai espanjaa, eivät englantia. Todennäköisesti ei mitään kovin romanttista tai eroottista kamaa. Terveisiä Jarkolle ja kaverillesi :)

ap.

Vierailija
22/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhen missä sanotaan tralalaa. Se on kyllä ruotsinkielinen, tai en oo varma, voi olla englanninkielinenkin. Se on ainakin mun isällä c-kasetilla mut mun isä ei löydä sitä kasettia mistään se on ehkä autotallissa. Mä oon kuullu sen biisin kerran bussissakin. En tiedä sen biisin nimee, tiedättekö te?

Ps. Mun isän nimi on Mikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuroit kännykällesi Shazamin tai Soundhoundin ja hyräilet itse kertosäkeesi kännykällesi. Mitä tarkemmin sen hyräilet, sen paremmin nuo sen tunnistavat. Tunnistivat ainakin kun minä hymisin Yesterdayn, enkä todellakaan ole mikään laulaja.

Olen kokeillut, ei löytynyt :(

ap.

Vierailija
24/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en tiedä, mutta tietääkö joku yhden kappaleen - soitettiin Ruotsin laivalla 80 luvulla, rytmikone soittajalla valkoiset shortsit.

Sanottiinko siinä että uu beibe? Ehkä sama mitä mun kaverin isoveli soitti autossa. Biisin nimee en muista mut kaverin veli on Jarkko, se on nyt jotain 45 v.[/quote

Onko Jarkolla pulisongit?

Vierailija
25/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä ihan selkeesti tää. "olkasi ylitse mä katsoin taivaanrantaa kun jännämies..." tai jotain.

Vierailija
26/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da-dam, tra-dam, pra-dam tai vain daa-daa. Nämäkin ovat kateissa.

Vierailija
27/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toto Cutugno: L`italiano

Vierailija
28/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin Popedan keikalla Kirkkopuistossa 80-luvulla, muttei yhdessäkään kappaleessa ollut tuota daa daa kertosäkeistöä!

Vierailija
29/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi mä varmaan tiedän ton, en vaan muista :( Kuulosti kyllä mun mielestä vähän samalta kuin jossain tv-sarjassa joskus joka kertoi ruotsalaisesta kauppakeskuksesta tai jotain.

Vierailija
30/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun te hauskanpitäjät nostatte ketjua puolestani :)

ap.

Vierailija
31/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko siinä että uu beibe? Ehkä sama mitä mun kaverin isoveli soitti autossa. Biisin nimee en muista mut kaverin veli on Jarkko, se on nyt jotain 45 v.[/quote

Onko Jarkolla pulisongit?

Sillä oli viikset sillon ku se kyyttäs meitä Ooppelilla, käytiin aika usein Osuuskaupan yläkerran kahvilas juomas Afri-Colaa tai Ralli-limsaa.

Nykyään Jarkolla taitaa olla Toyota.

Vierailija
32/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I treni di Tozeur tai jotain. Voi olla että laulavat naananananaanaa.. mut kato tuubista oisko se.

Vierailija
33/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla toi olen suomalainen alkuperäiskielellä italia laulettuna. Mitä vastaa ap?

Vierailija
34/64 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
35/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
36/64 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maritza?

Vierailija
37/64 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vähän selventää tuota rytmitystä, en ymmärrä onko yksittäinen la lyhyt vai pitkä ja vastaako lala 1/4- vai 1/8-nuotteja vai miten? 

Vierailija
38/64 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pyörii kielenpäällä tuon piisin nimi, hitsi kun en muista! 

Kitalaki...?

Vierailija
39/64 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö mollissa vai duurissa, onko reipas, iloinen, surumielinen?

Vierailija
40/64 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Tamminen - Neljän Ruuhka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan