Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä värikkäitä huonekaluja?

väriterapiaa
28.02.2017 |

Haussa olisi turkoosi ruokapöytä ja/tai yöpöydät. Tuntuu, että missään ei myydä muita kuin perus puunvärisiä, ruskeita, mustia tai valkoisia kalusteita. Tietääkö joku, missä olisi enemmän värivalikoimaa? Vai pitääkö sitten itse maalata...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse maalannut mm. armeijan ammuslaatikoita ja verhoiluttanut sohvan.

Turkoosia löytyy melko helposti myös vintagena, mulla on perintönä isovanhempien turkoosi puusohva ja toisten isovanhempien turkoosi pirttikalusto varastossa odottamassa isompaa asuntoa.

Vierailija
22/33 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että makuuhuonetta ajatellen kannattaa suosia viileitä värejä, sillä ne edistävät unen tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta puiset ja maalaa itse. Saa just sen värisen kuin haluaa.

Pitää varmaan maalata. Laiskana ihmisenä olisin mieluummin ostanut valmiina. :)

Ap

Vierailija
24/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.aadasi.com - en ole itse tilannut mut huomasin, et heiltä saa itse valita kalusteen värin puisissa kalusteissa.

Kiitos vinkistä! Pitää tutustua tarkemmin. Voi olla että menee yli budjetin...

Ap

Vierailija
25/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei mistä noita eteis tuoleja saa meillä oli sellanen mut lapsi kaato mehut pitkin ja sit oli verhoilu pilalla jouduttiin heittää roskiin koko tuoli että mistä niitä nyt siis tänä päivänä saa

Huonekalukaupasta.

Vierailija
26/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina yrittää olla jotenkin erikoinen? Eikö tavallisten ihmisten huonekalut kelpaa? Tunnetko olevasi jotenkin parempi kuin muut?

Taidat olla semmoinen uniicci lumihiutale.

Niinpä! Ihme esittämistä :D

Ööm, lumihiutaleesta en tiedä, mutta tykkään väreistä, ne piristävät.

Vierailija
27/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei mistä noita eteis tuoleja saa meillä oli sellanen mut lapsi kaato mehut pitkin ja sit oli verhoilu pilalla jouduttiin heittää roskiin koko tuoli että mistä niitä nyt siis tänä päivänä saa

Miksi heititte tuolin roskiin ettekä vaan vaihtanut verhoilua?

Vierailija
28/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi suhtautuu asiaan? Kai tiesit että miehellä yhdestä värikkäästä huonekalusta tulee aina 5 homopistettä. Kysy mieheltäs, luulen et se kieltää noiden hankkimisen.

Parempi sullekin.

Heh, kiitos huolenpidostasi. :) Ihan omaan kämppään olen näitä hankkimassa, mies asuu omassaan. Jos joskus muuttaa luokseni, niin pitää ehkä sisustusta miettiä uudelleen. Omasta kämpästään päätellen häntä ei kuitenkaan sisustaminen kauheasti kiinnosta. Mutta olisihan se kamalaa, jos tulisi homopisteitä...

Ap

Vierailija
29/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika wt jos on joka kaluste eri väriä. Kannattaa pysyä valkoisessa ja beigessä, se on ajaton ja klassinen valinta.

Ei kyllä oikeastaan kiinnosta, jos jonkun mielestä olen wt kalusteiden perusteella. Haluan että viihdyn omassa kodissani. Pari värikästä huonekalua piristäisi, kun seinät ja esim. sohva ovat aika neutraalin värisiä.

Ap

Vierailija
30/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika wt jos on joka kaluste eri väriä. Kannattaa pysyä valkoisessa ja beigessä, se on ajaton ja klassinen valinta.

Erikoinen ilmiö tällä palstalla. Kaikki erikoinen, persoonallinen, rohkea ja taiteellinen yritetään lytätä sanomalla "wt". Ei uskoisi, miten epätoivoinen tarve ihmisillä on kuulua joukkoon ja muokata itsestään täysin identtinen kopioihminen, tasan ja tarkkaan samanlainen kuin miljoona muuta. Miten joku voi saada siitä jotain iloa? Luulin että tuollaisia ihmisiä on vain kirjoissa, mutta nehän ovat ihan aitoja. Aitoja kopioita.

Vierailija
31/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille eteispenkille on oikeakin nimi jolla löytää helpommin nettikaupoissakin. Rahi tai senkki, riippien kumpi nyt oli kyseessä.

Vierailija
32/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteiseen sopivia tuoleja/penkkejä löytyy helpoiten kirpputoreilta ja kierrätyskeskuksista. Nettihaku kannattaa myös.

Esimerkiksi niitä puhelinpenkkejä, joissa on pehmustettuun penkkiin liitetty (laatikollinen)taso, on viety tarpeettomia kierrätykseen. Ne ovat oivia lapsen pukemiseen, kun tason päälle saa vaatteita ja siihen laatikkoon voi jemmata vaikka pipoja ja hanskoja. Kannattaa vaikka soittaa kierrätyskeskuksiin ja SPR:n kontteihin. Edellisissä paikoissa tuote on toki halvempi, ellei ilmainen. Äspeeärrällä hinnat ovat huomattavasti kalliimpia.

Vierailija
33/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 jatkaa: puhelinpenkkejä kuvina, jotta nuoremmat tietävät, mitä tarkoitan:

https://www.google.fi/search?q=puhelinpenkki&biw=1093&bih=491&tbm=isch&…

Samoin puhelinpöytä ja eteispenkki näyttävät olevan hyviä hakusanoja.

Tori.fi jne. kannattaa kokeilla kaikkia em. sanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi