Mistä värikkäitä huonekaluja?
Haussa olisi turkoosi ruokapöytä ja/tai yöpöydät. Tuntuu, että missään ei myydä muita kuin perus puunvärisiä, ruskeita, mustia tai valkoisia kalusteita. Tietääkö joku, missä olisi enemmän värivalikoimaa? Vai pitääkö sitten itse maalata...
Kommentit (33)
Itse maalaamalla! Ikeassa on jotain värikkäitä. Mutta itse maalaamalla saa juuri sen oikean sävyn.
www.aadasi.com - en ole itse tilannut mut huomasin, et heiltä saa itse valita kalusteen värin puisissa kalusteissa.
Miksi pitää aina yrittää olla jotenkin erikoinen? Eikö tavallisten ihmisten huonekalut kelpaa? Tunnetko olevasi jotenkin parempi kuin muut?
Taidat olla semmoinen uniicci lumihiutale.
Oletko katsonut ulkokalustevalikoimaa? Esim yöpöydäksi voisi käydä tämä
http://www.sisustaulkona.fi/product/1217/fermob-guridons-apupoyta-reiit…
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aina yrittää olla jotenkin erikoinen? Eikö tavallisten ihmisten huonekalut kelpaa? Tunnetko olevasi jotenkin parempi kuin muut?
Taidat olla semmoinen uniicci lumihiutale.
Niinpä! Ihme esittämistä :D
Miten miehesi suhtautuu asiaan? Kai tiesit että miehellä yhdestä värikkäästä huonekalusta tulee aina 5 homopistettä. Kysy mieheltäs, luulen et se kieltää noiden hankkimisen.
Parempi sullekin.
Miks pitäis olla värikkäät kalusteet?
Aika wt jos on joka kaluste eri väriä. Kannattaa pysyä valkoisessa ja beigessä, se on ajaton ja klassinen valinta.
Ap kannattaa käydä katsomassa biltemasta. Siellä oli joskus semmoinen värikäs kissan tunneli.
Kräntyn voi myös itse verhoilla tai tehdä verhoilut mittatilaustyönä. Saa olkkariin kivan väripilkun oman maun mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Kräntyn voi myös itse verhoilla tai tehdä verhoilut mittatilaustyönä. Saa olkkariin kivan väripilkun oman maun mukaan :)
Mikä helvetti on kräntty? Sohva? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan eteistuoli. Se millä istutaan kun laitetaan kengät jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä saa sitten väripilkun _olohuoneeseen_?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä eteinen näkyy olohuoneeseen, tiedoksi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä eteinen näkyy olohuoneeseen, tiedoksi vain.
Kai tajuat että useimmilla ei näy?
hei mistä noita eteis tuoleja saa meillä oli sellanen mut lapsi kaato mehut pitkin ja sit oli verhoilu pilalla jouduttiin heittää roskiin koko tuoli että mistä niitä nyt siis tänä päivänä saa
Ikea on hyvä jos haluaa viimeisimpiä trendejä halvalla, ja erikoisliikkeistä voi myös löytyä erikoisempia tuotteita mutta halvimmalla pääsee kun hankkii vaikka huutokaupasta vanhan kalusteen ja tuunaa sen. Löysin itse hienon puulatikon ja hiekkapaperilla ja parilla maalikerroksella sain siitä shabby chic yöpöydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kräntty.? Tän on pakko olla joku länsirannikon termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kräntty.? Tän on pakko olla joku länsirannikon termi.
No Kurikasta olen kotoisin ja täällä koko ikäni asunut :D
Osta puiset ja maalaa itse. Saa just sen värisen kuin haluaa.