Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa surku naapurin 4-vuotiaan puolesta, oli soittanut ambulanssin kun äiti makasi kännissä lattialla takaraivo veressä

Vierailija
28.02.2017 |

Pieni selitti kyynelsilmin ensihoitajille että tuolla äiti makaa ja verta tulee hirveästi :( Eikä ole ensimmäinen kerta kun äitinsä on silminnähden humalassa lapsen seurassa. Toivottavasti pääsee nyt viimeinkin lastensuojelun matkaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, 4-v. varmasti soittaa ambulanssin.

Vierailija
2/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä liukastua selvinpäinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha säälitellä, tee jotain.

Vierailija
4/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen taitava 4-vuotias.

Vierailija
5/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa aloituksen todenperäisyyteen, niin kyllä tulee hätäkeskukseen nelivuotiaiden soittoja. 

Tiedän tämän, koska olen töissä siellä. 

Vierailija
6/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha säälitellä, tee jotain.

Olen tehnyt lasuja, silti jostain syystä sai pojan vielä sijoitusperheestä takaisin  ja sama meno jatkui. Kysyivät pihalla lapselta, että "sinäkö olet *Juho, sinäkö soitit piipaa-auton" ja poika nyökkäsi. Asuvat kahdestaan niin ei se tajuton äitikään sitä olisi voinut soittaa. Ikäisekseen kypsä ja fiksu poika, mutta varmasti tuollaisen äidin kanssa on ollut pakko opetella olemaan.

Ap

Vierailija
7/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota nyt ei usko Erkkikään. Olisit edes jättänyt lapsen kuvailun vähemmäksi "pieni selitti kyynelsilmin". Kuka nuo kyyneleet näki?

Yleensä tuossa tilanteessa, ei lähetetä ambulanssia, vaan aikuinen pyydetään puhelimeen.

Vierailija
8/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti juopon äidin 4vuotias lapsi voi olla hyvinkin kätevä koska on pakko pärjätä itse eikä saa olla huoleton pikkulapsi. 

Vierailija
9/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähetetään lanssi vaikka soittaja olisi lapsi!

Vierailija
10/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tosi nuorena jo opeteltiin vanhempien kanssa että miten soitetaan hätänumeroon ja millaisissa tilanteissa.

Vierailija
11/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota nyt ei usko Erkkikään. Olisit edes jättänyt lapsen kuvailun vähemmäksi "pieni selitti kyynelsilmin". Kuka nuo kyyneleet näki?

Yleensä tuossa tilanteessa, ei lähetetä ambulanssia, vaan aikuinen pyydetään puhelimeen.

Miten se tajuton äiti yhtäkkiä alkaa puhelimeen puhumaan Ja varmaan hätäkeskuksessa sanotaan "Ei me mitään lanssia sinne laiteta jos et kerran saa aikuista puhelimeen"

Haloo!

Vierailija
12/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tajuton äiti yhtäkkiä alkaa puhelimeen puhumaan Ja varmaan hätäkeskuksessa sanotaan "Ei me mitään lanssia sinne laiteta jos et kerran saa aikuista puhelimeen"

Haloo!

Varsinkin, jos lapsi soittaa lähdetään heti. Aina lähdetään heti, mutta vielä hetimmin, jos soittaja on pikkulapsi. 

T. hätäkeskuksessa toimiva. 

Vierailija
13/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin lähetetään lanssi vaikka soittaja olisi lapsi!

Aina lähdetään, mutta lapsen soitosta lähdetään ilman mitään selityksiä. 

Näin täällä huonossa Suomessa, missä mikään ei pelaa... Paska maa. 

Vierailija
14/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen lapsille opettanut jo todella pieninä että missä tilanteissa pitää soittaa 112. Se riittää että lapsi osaa sinne soittaa tarvittaessa, hätäkeskuksesta osataan kyllä kysyä tarvittavat kysymykset. Edes osoitetta ei tarvitse välttämättä tietää, kyllä se saadaan puhelinliittymän avulla selville. Itse opetin lapsille kyllä sen osoitteenkin, yksinhuoltaja kun olin niin ei ollut ketään muutakaan soittajaa jos minulle jotain sattuisi.

Vierailija
15/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo!

Varsinkin, jos lapsi soittaa lähdetään heti. Aina lähdetään heti, mutta vielä hetimmin, jos soittaja on pikkulapsi. 

T. hätäkeskuksessa toimiva. 

Pidä nyt sinä häke elätti turpasi kiinni jo. Maineenne on mennyt niin monta kertaa että olisin sinuna hiljaa kun ei kysytä mitään

Vierailija
16/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja pärjää joutuu lastensuojelun kaltoin kohdeltavaksi

Vierailija
17/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen lapsille opettanut jo todella pieninä että missä tilanteissa pitää soittaa 112. Se riittää että lapsi osaa sinne soittaa tarvittaessa, hätäkeskuksesta osataan kyllä kysyä tarvittavat kysymykset. Edes osoitetta ei tarvitse välttämättä tietää, kyllä se saadaan puhelinliittymän avulla selville. Itse opetin lapsille kyllä sen osoitteenkin, yksinhuoltaja kun olin niin ei ollut ketään muutakaan soittajaa jos minulle jotain sattuisi.

Ai sun lapsi osasi soittaa jo nolla vuotiaana

Vierailija
18/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sun lapsi osasi soittaa jo nolla vuotiaana

Tämän tästä saa kun lapsilla on talviloma, liikaa ylimääräistä aikaa ja vähän energiajuomaa päälle...

Vierailija
19/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, usko pois, että 4-vuotiaastakin voi kasvaa pakon edessä hyvin itsenäinen ja liikaa vastuuta kantava lapsi, jos vanhemmilla on pahoja elämänhallinan ongelmia. :(

Vierailija
20/30 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin 4 vuotiaana ite tarhaan ja asuttiin Helsingissä. Toiset vaan on kyvykkäämpiä.

Sinkkumies