Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilma Karjalainen

Vierailija
28.02.2017 |

Mukana tempation Island suomi ohjelmassa!!!!!!!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää 100 varmasti

Vierailija
2/22 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva seurata kun on ns. julkkis mukana. Tiedän Vilman ja on ihan hyvää tahtova ihminen mutta räväkkä ja sen mielipiteisiin ei voi yhtyä :D mielenkiinnolla odotellaan. Itse uskon että Juuso yllättää ja pettää Vilmaa ohjelmassa. Eivät mielestäni ole enään yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla monta eronnutta paria mukana syömässä, juomassa ja lomailemassa pienellä rahakorvauksella ja ilmaiseksi.

Vierailija
4/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mut juuso ollu kokoajan kunnolla kun taas vilma huorannut,juusolle vaa parempi naine

Vierailija
5/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma karjalainen on tyhjäpäinen bimbo jonka ajatusmaailma ei omasta itsestään kauas kanna. Vastenmielinen ihminen..

Vierailija
6/22 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Ison kokonen, eikä kyllä minkään näkönen julkkistyrkky. Vilkasin sen youtube kanavaa ja ihan turhanpäivästä lätinää. Myös muutenkin ihan hirveä mielensäpahoittaja jos saa jotakin negatiivista palautetta. Ja jotenkin sen positiivisuuskin vaikuttaa turhan ylinäytellyltä.

Vierailija
7/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä katsottava sen youtubevideot... todella vastenmielinen persoona

Vierailija
8/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku tampereella samaan aikaan kun Vilma oli reissussa? Mitä siel oikein tapahtui?

Vierailija
9/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku tampereella samaan aikaan kun Vilma oli reissussa? Mitä siel oikein tapahtui?

Joku salakuvasi ja haukkui päin naamaa. Snäpis kertoi

Vierailija
10/22 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisti postauksen jonka aiheena oli ilmeisesti ylipaino.

http://vilmajosefiinak.blogspot.com/2017/09/avaudun-mulle-talla-hetkell…

"Joku voi ehkä pitää mua tosi pinnallisena mut sit pitää. Mä oon kyllästynyt olemaan aina vaan hiljaa. Nykyään tuntuu et ei enää voi sanoa mitään ääneen. Tän postauksen aihe on mulle tosi kipeä.. Tällähetkellä ehkä kaikkein kivuliain. Monet on varmasti huomannut että mulle on tullut painoa lisää. Taino, viimeistään temppiksessä itsekin sen huomasin. Ehkä sitä on halunnut sulkea silmänsä sille totuudelle. Tässä yöllä mä päätin selata mun vanhat kuvat läpi. Karu totuus iski vasten kasvoja. Jotain tosi rajua on tapahtunut mulle mun elämässä. Mutta mitä? Missä vaiheessa se kaikki alkoi?!."

Ehtikö joku lukemaan tekstin kokonaan.

Onhan sitä painoa kertynyt vuosien varrella aika monta kiloa.

https://rtvgames.com/showthread.php?t=31061 Vilman vanhoja kuvia

Vierailija
11/22 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…?

16v Miss Helsinki kisassa oli ihan ok kroppa.

http://static.iltalehti.fi/mallit/16022078_mp.jpg

18v Suomen huippumalli haussa kisa. Siihen kisaan hieman ylipainoa, vaikka muuten normaali vielä oli.

Vierailija
12/22 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitänyt Vilmaa hyvänä tyyppinä ja myötähäpeällisesti lukenut hänestä kirjoitettuja paska kommentteja mutta nyt mun on pakko avautua hieman. Pidin siis Vilmaa hyvänä tyyppinä mutta osittain pieni tekopyhyys on paistanut läpi. Tuo viimmeisin snäppi jossa on ruma karva takki päällä ja filtteri missä on liekkien kuvat ja kehuskelee kuinka hän on saanut rahaa youtube videoista ja blogi kirjoituksistaan sai myötähäpeän nousemaan todella korkealle. Erittäin erittäin naurettava ja todella oksettavan teko kehuskella sillä kuinka on nyt saanut ekan "palkan" some jutuistaan ja kuinka sillä on kustantanut pariisin matkansa. En ole nähnyt että kukaan muu bloggaaja tai tubettaja olisi lesoillut tuohon tyyliin. Mieleni muuttui Vilmasta kerta heitolla ja toivon hänen näkevän tämän kommentin ja menevän hieman itseensä. Lisäksi olen ihmetellyt miten hän voi ottaa niin raskaasti häneen kohdistetun kritiikin ja miksi helvetissä hän käy juorupalstoilla lukemassa kommentteja itsestään, jokainen meistä tietää ettei täälä puhuta juuri kenestäkään mitään hyvää vaan täälä tuodaan esiin ne negatiiviset jutut. Olisin halunnut tämän viestin laittaa suoraa Vilmalle mutta hän on viime aikoina osoittautunut melko lapselliseksi joten en tuhlaa energiaani hänen kanssa väittelyyn. Olen puhunut ja kyllä, minulle tuli tästä hyvä mieli :)

Vierailija
13/22 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö toi Vilma tosissaan ihan täysillä? :D Harmi kun on poistanut classy jose-bloginsa, hyvät naurut sai aina sitä lukemalla. Myös youtube-videot herättävät kovaa myötähäpeää. Onko toi lässytys-pissis-ääni vaan feikattu, vai voiko joku ihan tosissaan kuulostaa tolta puhuessaan? Sotalukko on tehnyt Vilmasta hyvän videon tubeen, suosittelen katsomaan :D

Vierailija
14/22 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma on upea nainen.

Vierailija
15/22 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen. Jos häntä sanoo tyhmäksi nii uhriutuu kuinka sitä haukutaan vaikka ite haukkuu muita pahemmin😂 onneksi tajusi jättää ne pidennykset ku ei osannut pitää niistä huolta. Kauhee kattoo ku ne hamput roikku sieltä oman reuhkan seasta. Sanoo, että se on kiusaamista, jos tekee youtubeen julkisen videon, missä sanoo mielipiteen avoimesti kaikille, mutta montahan videota hän on tehny? Otetaas esimerkiksi se, missä arvostelee 4 kauden pareja suhteellisen vttuilevaan sävyyn.

Vierailija
16/22 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana ihan perushartiat, ei mitkään leveät, mutta nyt ylipainoisena tosi leveät. Jännä juttu. Mietin pitäisköhän itsekin alkaa pudottaa painoa kun omatkin ladonovi hartiat alkaneet ärsyttää.

Vierailija
17/22 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Vilma painaa?

Vierailija
18/22 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Vilma painaa?

Varmaan satku menee rikki.

Vierailija
19/22 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä. Mutta ei siellä mitään ihmeellistä tapahtunut.

Vierailija
20/22 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?joku vasemmistolainen läski jolla on kynitty etutukka ja asiantuntija lasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän