Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehtorit kysymys!

Vierailija
28.02.2017 |

Jos mä olen kaksoiskelpoinen, vaikkapa liikunta-terveystieto (pääaine liikunta ) ja mun opetusvelvollisuus on 24h, mut on palkattu nimikkeellä liikunnanlehtori. Niin voinko vaatia että saa myös nimenomaan liikuntaa sen 24h, että mahdolliset terveystiedot tulee vasta sen päälle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa silmä käteen ja katso koulun tilannetta. Olet siellä töissä ja osaltasi vastuussa asioiden sujumisesta. Mieti, onko tunteja olemassa, onko niille muita ottajia, kuka opettaa tunnit jotka eivät sinulle kelpaa jne. Onko koulussa toista liikanopea? Mikä on hänen kantansa asiaan?

Itse en palkkaisi ihmistä, joka alkaisi heti ilmoitella, että vaadin sitä ja tätä ja en tee tuota jne. Jos asenne ilmenisi koeajalla, harkitsisin jatkoa vakavasti.

Jos koulussa on riittävästi liikkatunteja, tuskin niitä halutaan sinulta ottaa. Rehtorilla on kuitenkin oikeus jakaa tunnit haluamallaan tavalla ja jos hän on hyvä esimies, hän pyrkii ottamaan huomioon kaikki alaisensa ja koulun kokonaisuuden.

Vierailija
2/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa silmä käteen ja katso koulun tilannetta. Olet siellä töissä ja osaltasi vastuussa asioiden sujumisesta. Mieti, onko tunteja olemassa, onko niille muita ottajia, kuka opettaa tunnit jotka eivät sinulle kelpaa jne. Onko koulussa toista liikanopea? Mikä on hänen kantansa asiaan?

Itse en palkkaisi ihmistä, joka alkaisi heti ilmoitella, että vaadin sitä ja tätä ja en tee tuota jne. Jos asenne ilmenisi koeajalla, harkitsisin jatkoa vakavasti.

Jos koulussa on riittävästi liikkatunteja, tuskin niitä halutaan sinulta ottaa. Rehtorilla on kuitenkin oikeus jakaa tunnit haluamallaan tavalla ja jos hän on hyvä esimies, hän pyrkii ottamaan huomioon kaikki alaisensa ja koulun kokonaisuuden.

Ja tässä ei ollut yhtään faktaa. Pidetäänpä ne omat MIELIPITEET omina, niitähän ei tässä kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh? Koeajalla ei työsuhdetta voisi tämän vuoksi purkaa.

Vierailija
4/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia, toivoa voit. Monesti opetustunteja liikunnassa ei edes ole 24/vko. Silloin tunnit voidaan täydentää mistä tahansa aineesta, luokanvalvojuudesta tms.

Vierailija
5/5 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunteja on, voit vaatia.

Näin noin niinkun pykälien mukaan. Eri asia on, kannattaako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan