Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ootte ohjeistaneet tyttöjänne pojista?

Vierailija
15.12.2022 |

Itsellä mennyt kaikki pieleen aikoinaan. Ajattelin että sanon teinilleni että ensimmäistä miestä ei kande ottaa vaan odottaa sitä hyvää miestä eikä tyydy huonoihin. Ja että miehen pitää olla siisti ja sillä pitää olla positiivinen luonne. Kuulostaako nää ihan hölmöiltä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että "rakkaudesta hevonenkin potkii" ei pidä missään nimessä paikkaansa eikä huonoa kohtelua ja käytöstä tarvitse koskaan sietää eikä minkäänlainen väkivalta - fyysinen tai henkinen ole pienissäkään määrin normaalia tai hyväksyttävää. Olen opettanut hänelle omanarvontuntoa, sen, että on hyväksyttävää sanoa ei, kun siltä tuntuu. 

Vierailija
2/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kannattaako pojan ottaa ensimmäinen nainen, ja huonoa ei kannata otttaa, ja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mihinkään, mikä tuntuu epämukavalta, pelottavalta tai kipeältä, ei tarvitse suostua, vaikka poika kuinka väittäisi, että tyttö ei rakasta jos ei suostu. Ja opetin kumin käytön ja näytin, missä niitä pidetään, ja sanoin että kun vain pyydätte niin ostan lisää.

Vierailija
4/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että "rakkaudesta hevonenkin potkii" ei pidä missään nimessä paikkaansa eikä huonoa kohtelua ja käytöstä tarvitse koskaan sietää eikä minkäänlainen väkivalta - fyysinen tai henkinen ole pienissäkään määrin normaalia tai hyväksyttävää. Olen opettanut hänelle omanarvontuntoa, sen, että on hyväksyttävää sanoa ei, kun siltä tuntuu. 

Olet kyllä ymmärtänyt aivan väärin koko "rakkaudesta hevonenkin potkii" -sanonnan. Ei sillä ole mitään tekemistä väkivallan kanssa.

Vierailija
5/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää, että sinisilmäiselle tytölle löytyy sinisilmäinen mies. 

Vierailija
6/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä ymmärtänyt aivan väärin koko "rakkaudesta hevonenkin potkii" -sanonnan. Ei sillä ole mitään tekemistä väkivallan kanssa.

Se on ymmärretty ihan oikein. Pokien on annettu käyttäytyä huonosti ja kuitattu tuollaiaella typerällä fraasilla.

Vierailija
7/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toistanut, ettei kukaan saa häneen koskea ilman lupaa(luokkansa ekoja kehittyneitä), ja että häntä ei saa pakottaa mihinkään. Ja että ei ole hänen velvollisuutensa vahtia poikien pärjäämistä koulussa tai muuallakaan.

Kun tuosta kasvaa, aion kannustaa itsenäiseksi, ja pitämään aina mm. raha-asiat omissa käsissään.

Vierailija
8/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, järjestys ei takaa mitään.

Eikä odottaminen sinänsä (odottaa passiivisena? Mitä?)

Siisteys on subjektiivista, ja siisti voi olla myös ihminen, joka ei ole sinulle hyväksi.

Samoin positiivisuus on epämääräinen neuvo; positiivinen mistä, muista naisista?]

Mitä jos lähtisit ajatuksissasi TYTTÄRESTÄ. Siitä, mikä hänestä tuntuu oikealta. Ei jostain vieraan ihmisen pienestä epämääräisestä piirteestä.

Vierailija
9/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerit tekevät kriteerejä muista & listoja, mutta eivät tavoita niilläkään asian ydintä...

Hyvä neuvo ei lähde omista peloista, ja sen vastakohdan piirteiden listaamisesta.

Vierailija
10/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspergerit tekevät kriteerejä muista & listoja, mutta eivät tavoita niilläkään asian ydintä...

Hyvä neuvo ei lähde omista peloista, ja sen vastakohdan piirteiden listaamisesta.

Kerro mistä sitten?

Vierailija
11/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelikuskeista ja kuplahuulista pitää pysyä erosta sekä wt-pojista.

Vierailija
12/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tytärtä, pojalle olen sanonut että älä anna naisten pompottaa, (siis älä ole ylikiltti, sellaista naiset vain halveksivat), muista käyttää kondomia ja kuuntele mitä nainen puhuu se sijaan että lankeat pelkkään kauniiseen ulkomuotoon.

Vierailija
13/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tytärtä, pojalle olen sanonut että älä anna naisten pompottaa, (siis älä ole ylikiltti, sellaista naiset vain halveksivat), muista käyttää kondomia ja kuuntele mitä nainen puhuu se sijaan että lankeat pelkkään kauniiseen ulkomuotoon.

paneex se? tykkään ite 16v kikkelistä

Vierailija
14/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole vastaus kysymykseen, mutta yhtä oleellinen asia. Mielestäni meillä poikien vanhemmilla on myös valtava vastuu kasvattaa pojat tajuamaan ettei "hevonen potki rakkaudesta". Eteenkin niillä isukeilla olisi näytön paikka kohdella vaimoaan ja lastensa äitiä hyvin, esimerkistä kaikki lähtee.

Miehillä kulkee sanonta: katso millainen äiti tytöllä on. Tämähän on sellaista semisovinistista ulkonököläppää. Mutta ei niin pientä vitsiä etteikö puolet totta Mielestäni sama vinkki tytöille: kiinnittäkää huomiota poiksystäväkandidaatin isän käytökseen.

Vierailija
15/15 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla etuveitikka joka työnnetään tytön etupyypyyhyyn tai joskus takapyypyyhyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä