Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan nämä menkat vai jotain ihan muuta?

19.03.2006 |

Tyttömme syntyi marraskuun alussa ja on nyt siis n.4.5kk vanha. Olen täysimettänyt - yöaikaan tosin ei olla enää syöty tammikuun alun jälkeen kun tyttö nukku kahdeksankin tuntia yhteen menoon.

Ekan kerran pari kuukautta sitten tuli pientä niukkaa tuhruvuotoa yhtenä päivänä tyyppillisten kuukautiskipujen kera, mutta siihen se sitten jäikin sillä erää.

Nyt sitten taas perjantaina ilmaantui menkkamaiset vatsakivut ja päivän kestävää tuhruvuotoa, lähinnä valkovuodon seassa. Mutta jomotus jäi päälle ja jatkuu vieläkin. Onkos kellään muulla ollut yhtä " omituisia menkkoja" ja oireita synnytyksen jälkeen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli synnytyksestä 4-5 viikon päästä kuukautisen tyyppistä vuotoa. Se kesti kuitenkin pitempään kun normaalit kuukautiset ja veri oli jotenkin tummempaa (vähemmän " limaa" joukossa kai). Jälkitarkastuksessa sanoin, että kuukautiset alko sillon. Lääkäri vähän ihmetteli, kun täysimettelin lastani kuitenkin, muttei kyseenalaistanut kuitenkaan väitettäni. Siitä ehkä parin - kolmen viikon kuluttua (saatto olla myöhemminkin) tuli sellasta tuhruvuotoa. Sitä ei kestäny kun ehkä pari päivää. Aattelin, että se on jotain jälkivuotojuttua. En edelleenkään oo varma kummastakaan vuodosta, mut ei se kait haittaa, kun ei oo sen jälkeen ollu sen koommin kuukautisia, tuhruvuotoa tai kipuja. Nyt poika siis pian 5 kk.

Vierailija
2/3 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttör syntyi maraskuun puolivälissä, ja imetän edelleen (syö tosin vain kerran yössä). Ekat tuhrut n 6 viikkoa sitten, eilen alkoi uudet tuhrut menkkakipujen knassa. Esikoisen jälkeen alkoi menkat vasta kuukauden kuluttua imetyksen lopettamisesta (poika silloin melkein vuoden), ja heti lakoi valtavat niagaranputoukselta tuntuvat vuodot. Minäkin siis täällä mietin että mitä hittoa tää on???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö syntyi 10.2 ja mulla jälkivuoto kesti vain 2,5 vkoa ja nyt sitten on jo reilun viikon jos ei kaks järkyttävíä menkkakipuja.vuotoja ei oo,eilen tuli pyyhkiessä kerran vaaleenpunasta paperiin ja tänään kerran.kivut on just menkkakipuja niinku ennen raskautta mutta kovempia. Mulla on keskiviikkona jälkitarkastus, joten kysyn kyllä sieltä mitä tää on.

Täysimetän,vai osaimetänkö? kun olen tainnut yhteensä 5 kertaa tytölle pulloa tarjota, mut nyt ollaan pelkästään tissimaidolla menty.

mitä lie tämä,ei oo muistikuvaa miten nopeesti ekan lapsen jälkeen menkat tuli..ei kyllä vielä olis menkkoja ikävä!!