Keitä julkkiksia teinitytöt ihaili 2000-luvun alussa?
Kommentit (32)
Christina Aguileraa, Britney Spearsia
Ville Valoa ja Lovexia ainakin itse ihailin :D
Oon -92 syntynyt, tosin ehkä vähän huono vastaamaan tähän kysymykseen, sillä oon aina ollut pikkuvanha ja en oikein ikinä hiffannut sellaista julkkisfanitusta. Päätin että "fanitin" eli lähinnä ihailin ja kunnioitin Jere Hårdia, oli hyvännäköinen ja myös jyväskyläläinen fiksu roolimalli. Törmäsin siihen sattumalta Tet-jakson aikana ja sydän kyllä löi tuhatta ja sataa, sekö olikin noloa kun siinä samalla mitattiin sykettä ja luku pyöri reilussa sadassa :D Onneksi sen sain selitettyä vain jännittämisellä.
Muut kohteet musiikin parista oli Micheal Jackson ja Britney Spears. Muut kaverit fanitti bäkkäreitä, Harry Potter -näyttelijäkaartia ja Justin Timberlakea.
Ville Valo oli kuuma vaikka HIMiä en kuunnellutkaan.
Olin 20v.
Vähän nuoremmat tykkäs Pikku G:stä ja Fintelligensistä.
Matti Nykänen, hieno mies vaikkakin onhan se menny vähän pilalle ku ei se osaa oikeen juopotellakkaan enään...
Oon syntynyt -90 ja mulla oli ainakin 2000-luvun alussa esim. seuraavia idoleita:
- Britney Spears
- Leonardo di Caprio
- Pink
- The Rock
- Daniel Radcliffe
- Evanescence-bändin Amy Lee
Oh, those were the days... :D
Itse olin teini tuolloin ja kaveripiirissä ainakin Leonardo DiCaprio, Ville Valo ja OC:n pojat olivat kuumia puheenaiheita.
the Rasmus, Tehosekoitin ja Apulanta
Minä kuolasin pyöräilijä Lance Armstrongin ja Hugh Grantin perään<3 Oikeestaan taidan kuolata vieläkin:DD
Vierailija kirjoitti:
Minä kuolasin pyöräilijä Lance Armstrongin ja Hugh Grantin perään<3 Oikeestaan taidan kuolata vieläkin:DD
Toinen veti mömmöjä ja toinen juoksi huorissa! On sullakin idolit..
Pikkusisko täytti 14 vuonna 2000, muistelen, että seinillä olisi ollut ainakin Leonardo di Caprion kuvia. Varmaan oli muitakin, ei vaan enää muista.