Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kahvi aiheuttaa riippuvuutta ihan heti?

Vierailija
28.02.2017 |

Jos satun vaikka kolmena aamuna peräkkäin juomaan kahvia ja neljäntenä en juokaan, niin heti jo sitten tulee semmonen kahvinpuutos päänsärky? Teen kanssa ei ole näin suurta ongelmaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos satun vaikka kolmena aamuna peräkkäin juomaan kahvia ja neljäntenä en juokaan, niin heti jo sitten tulee semmonen kahvinpuutos päänsärky? Teen kanssa ei ole näin suurta ongelmaa.

Ei johdu kahvista vaan sinusta ja sinun metaboliasta. Mä olen juonut kahvia yli 20 vuotta päivittäin useita kuppeja, mutta en koskaan viikonloppuisin enkä lomilla.

Jos kahvista tulis noin vain riippuvaiseksi, niin eikös mullakin pitäisi olla jotain oireita jo lauantaina puhumattakaan viikkoja kestävistä lomista?

Vierailija
2/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join vuosia kahvia ja päänsärky, paha olo ja oksetus kesti neljä päivää kun lopetin kahvin juonnin.

Tämä vastaus ekalle kommentille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join vuosia kahvia ja päänsärky, paha olo ja oksetus kesti neljä päivää kun lopetin kahvin juonnin.

Tämä vastaus ekalle kommentille.

Vaikka mulla oli tapana juoda vain 1-2 kupillista päivässä.

Vierailija
4/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle vaan tule riippuvuutta.

Vierailija
5/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu kahvista vaan sinusta ja sinun metaboliasta. Mä olen juonut kahvia yli 20 vuotta päivittäin useita kuppeja, mutta en koskaan viikonloppuisin enkä lomilla.

Jos kahvista tulis noin vain riippuvaiseksi, niin eikös mullakin pitäisi olla jotain oireita jo lauantaina puhumattakaan viikkoja kestävistä lomista?

Mun miehellekin tulee. Sille tule heti päänsärky jos ei juo joka päivä kahvia. Joten, nähtävästi joillekin muillekin tulee.

Vierailija
6/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kofeiini, joka osalle aiheuttaa vierotusoireita. Oireet ovat yksilöllisiä ja kaikille niitä ei tule.

Vierailija
7/7 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up