Jos saisit ilmaisen lahjakortin kauneusleikkaukseen, minkä leikkauksen tekisit?
Kommentit (56)
Tissien pienennysleikkaus. B-kuppi ois kiva
1) polvien leikkaus: olen hoikka, mutta siitä huolimatta minulla on sellaiset todella rumat kaksoispolvet. Näyttää siltä, kuin polvillani olisi kaksoisleuka, mutta väärinpäin. Eli rasvaotsa :D? Vihaan näitä polvia, mutta en tarpeeksi, että kustantaisin itse leikkauksen.
2) joku sellainen teho selluliitinpoisto perseeseen ja reisiin (jos mahdollista). Edelleen hoikkuudesta huolimatta (rasvaprosentti jotain 16-17) minulla on ihan jäätävästi selluliittia etenkin perseessä. Ei auta kyykkäilyn, maastavedot, ei mitkään. Ei isot painot, ei mikään. Olen vuosia käynyt salilla ja tämä pirun selluliitti ei vain katoa, päinvastoin lisääntyy ikääntyessä, vaikka miten elän terveellisesti. Oikeanlaisessa itdetunnontappajavalossa jos jännitän pakaroitani, näyttää perseeni kirjaimellisesti mummon perseeltä. Yhtään liioittelematta. Tämä on tosi turhauttavaa ja epäreilua, kun muuten olen timmi. Jotkut paskavammaiset geenit aiheuttaa tämän...mun pitäisi elää raakaruoalla ja raakamehuilla koko lopun ikäni ja pumpata rautaa 7 päivänä viikossa, että pääsisin tästä edes vähän eroon :/.
Lahjoittaisin empimättä jollekin joka on syntymästään tai trauman takia saanut jonkin vamman.
Rasvaimu... Tai joku toimenpide vasemman jalan suonikohjulle, niin voisi kesällä olla ilman sukkahousuja...
Silmäpusseille, silmäluomille ja otsalle voisi tehdä jotain.
Silmäpussit pois. Ne on ollu mulla jo 4 vuotiaasta asti.
Kaksoisleuanpoisto. Heltta on ollut hyvin nuoresta vaikka olin hoikka, samanlainen on äitimuorilla ollut aina. Inhoan tätä lisäleukaa.
Silmäluomet ja jos tummat silmänaluset vois jotenkin taikoa pois... Toki tarvitsisin rasvaimua vähän sinne sun tänne, mut se täytyy hoitaa liikkumalla pois. Noihin lurppaluomiin ei auta pumpit :)
Rintojen kohotus.
T. Isorintainen
Rasvaimu vatsan seudulle saadakseni loputkin makkarasta pois, ja ihon kiristys käsiin, reisiin ja vatsalle laihdutuspalkintona.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen pienennysleikkauksen.
Kuinka saan 20cm peniksen.? Leikkaamalla 5cm pois.
Ex mies löi nenän vinoon.. joten nenäleikkaukseen menisin välittömästi.
Laittaisin leukaimplantin. Minulla on aika heikko leuka.