Jos saisit ilmaisen lahjakortin kauneusleikkaukseen, minkä leikkauksen tekisit?
Kommentit (56)
Varpaankynnet - sopivasti ennen sandaalikautta (kesää). En tahdo itse ylettyä niihin.
Vierailija kirjoitti:
Rintojen pienennysleikkaukseen menisin heti!
ei hätää siskoseni, jos sulla on tosi isot bosat ja harteita ja niskaa särkee niin pääset veronmaksajien rahoilla leikkaukseen. Terveyskeskukseen ja aloitat valituksen.
Pitäisi pohtia nenän ja rintojen välillä, reisien rasvaimukaan ei olisi pahitteeksi. Varmaan päätyisin siihen nenään, koska se taitaa olla kallein.
Tyypilliset suomalaiset raskaat luomeni leikkauttaisin. Inhoan myös kaulaan tulleita helttoja.
Abdominoplastia. Vatsalihakset jääneet erilleen toisista raskauksista, selkö huonona tästä syystä.
Poistattaisin ulkonevan luomen kaulalta.
Rasvaimu tai tissien kohotus (ei silikonia).
Silarit, jotta keho näyttäisi sopusuhtaiselta tai rasvaimu sisäreisiin ja vatsaan.
Silmäluomileikkaus. Makaavat ripsien päällä.
Rintojen kohotus ja vähän täytettä. Kaksi raskautta ja neljän kupin ero raskauskehon ja normin välillä niin aika kamala lopputulos :/
Vatsaan haluaisin vähän kiristystä, mutta tuon kanssa nyt tulee toimeen.
Nenäleikkausta olen harkinnut mutta en ole uskaltanut mennä ja maksamaan se paljon. Leukalinjan kiristys voisi myös tulla tarpeeseen.
Haluaisin pienemmät pohkeet! Olen muuten ihan hoikka, mutta sääret on lähes samaa kokoa reisien kanssa. ...No ei nyt ihan, mutta tosi paksut sääret mulla on.
En tosin tiedä voiko pohkeita pienentää, mutta jos, niin ehdottomasti se!
Nenä paljon pienemmäksi ja suoraksi.
Ihan kuka tahansa, joka tietää miltä näytän, tai näkisi minun kuvan, arvelisi että haluaisin nenäleikkaukseen. On meinaan karmaisevan ruma nenä. Mutta haittaako se? Ei.
Ei, minä menisin rintojen kohotukseen. Täytettä en kaipaisi. Monen kymmenen kilon lihomisen ja laihtumisen jäljiltä nämä ovat tällaiset ryppyiset patalaput. Kestää kauan asetella rintaliiveihin, jotta saa rypyt oikaistua ja nännit osoittamaan edes suunnilleen samaan suuntaan. Mies on tissimies, joten eniten hänen vuoksi teettäisin terhakammat tissit.
Joku rintojen pienennys tai kohotus. Mitään täytettä en halua, mutta jos niitä voisi muuten pienentää ja poistaa turhaa ihoa.
Tuo kaulaheltan kiristelisin vaikka heti. Muuten oon aika tyytyväinen.
Tissit! Kaikki muu kropassa on lähes sellaista mistä pidän ja mihin olen pyrkinyt :)