Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on alfanainen?

Vierailija
27.02.2017 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs röökimuija jolla mageit tatskoi, koska yolo.

Vierailija
2/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Martina. Paljon testoteronia, ja äijän elkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja rämäkkä, ääneltään römäkkä röökitäti. 

Vierailija
4/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa.

Vierailija
5/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-23 -vuotias, luonnonkaunis, keskipituinen, hyvä kroppa ja tyttömäisen kupliva luonne.

Vierailija
6/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti miettiä, tunnenko ketään sellaista naista, jota pitäisin alfanaisena. Mutta tunnenhan mä yhden. Pitkä, hoikka ja kaunis nainen. Lääketieteen tohtori, professori. Neljän lapsen äiti, kaikki lapset samalle miehelle. Varakas ja edelleenkin naimisissa lastensa isän kanssa, vaikka lapset ovat jo aikuisia. 

Vierailija
7/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sellainen susilauman johtaja. Työpaikalla repivät hetkessä heikomman naaraan jos ei osaa nöyristellä tarpeeksi. Voi siinä heikoimmilla uroksillakin olla tekemistä.

Vierailija
8/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, mikä vetoaa mahdollisimman suureen joukkoon miehiä. Nuori, kaunis, seksuaalinen, hauska, älykäs, empaattinen, uskollinen jne...

Vierailija
9/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Martina. Paljon testoteronia, ja äijän elkeet.

Minullekin tuli mieleen Martina. Häikäilemätön ja itsekäs, ei välitä toisten mielipiteistä. Ottaa mitä haluaa keinoja kaihtamatta.

Vierailija
10/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä ole kovin tarkasti määritelty. Minun mielestä alfanainen on sellainen, jonka kaikki huomaavat kun hän astuu huoneeseen. Hänellä on itseluottamusta ja karismaa. Pärjää omillaan, ei välttämättä tarvitse miestä, mutta hänen ympärillään pyörii aina ihailijoita, ei tarvitse kuin valikoida parhaat päältä. Eikä se tarkoita, että olisi miestennielijä, vaan jos heti osuu hyvä tyyppi kohdalle, voi jäädä siihen suhteeseen loppuiäkseen. Tämä on minun mielikuvani alfanaisesta. Ehkä tuo karisma on se avainsana.

Vierailija
11/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä aloittaja tarkoittaa alfanaaraalla. Tarkoittaako hän:

1) lauman johtajaa

2) ihannenaista naisten mielestä

3) naista jonka perässä kaikki miehet kuolaa

vai jotain muuta?

Vierailija
12/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen on alffanainen. Tekee mitä tahtoo eikä vittuakaan välitä mitä mieltä mm.av-mammat ovat hänestä.

Vierailija
13/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mieltäisin sen sellaiseksi, että on lujatahtoinen, älykäs, rohkea, luottaa itseensä, sosiaalisesti älykäs myös, hyvät geenit = hyvä ulkonäkö -> miehet ovat kiinnostuneita.

Vierailija
14/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma on alfanainen.

Vierailija
15/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfanaarashan on laumanjohtaja, kuten susilaumassakin, eli jo selkeästi aikuinen, henkisesti vahva ja tasapainoinen, älykäs, koulutettu, oma elämä järjestyksessä, useampi lapsi, hyväkuntoinen fyysisesti ja huolehtii myös ulkonäöstään. Sellainen työpaikan luonnollinen johtaja, jolta kysytään neuvoa ja jota kaikki arvostavat.

Vierailija
16/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ilmeisesti sellainen.. Jos pitää paikkaansa, että alfan menkat alkaa ensimmäisenä :D Menee kaveriporukassa aina niin, että kun vietetään paljon aikaa yhdessä ja menkat alkaa olemaan aina samaan aikaan niin mä oon aina se jolla alkaa ne ensin. Koirat on muuten kanssa jänniä, kun parilla kaverilla on niin ne seuraa mua ja esimerkiks herkkupalasta tai muusta saattaa alkaa odottaa mun lupaa ottaa, vaikka omistaja oia jo luvan antanu.

Millainen sitten oon.. Mielestäni aika tavallinen, luonteeltani sellainen, että yritän huomioida kaikki. Oon myös sellanen "emäntämäinen", että meillä kun käy niin aina tarjoon jotakin. Yleensä jos jotain tavallisuudesta poikkeavaa tapahtuu niin mä olen se joka ottaa ohjat käsiinsä, vaikka saatan pyytää jonkun apua tms..

Vierailija
17/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti miettiä, tunnenko ketään sellaista naista, jota pitäisin alfanaisena. Mutta tunnenhan mä yhden. Pitkä, hoikka ja kaunis nainen. Lääketieteen tohtori, professori. Neljän lapsen äiti, kaikki lapset samalle miehelle. Varakas ja edelleenkin naimisissa lastensa isän kanssa, vaikka lapset ovat jo aikuisia. 

Mun mielestä toi kuulostaa menestyneeltä naiselta, mutta kuvailemasi nainen voisi olla sosiaalisesti keskiverto ja sisäänpäin kääntynyt. Mun mielestä alfuuteen aina liittyy se, että omassa ryhmässään osaa ottaa paikkansa ja tilansa hyvin.

Vierailija
18/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vähän niin kuin jännämies. Alfanainen alistaa kilttimiehen tossun alle sekunnin sadasosassa.

Vierailija
19/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi kuulostaa menestyneeltä naiselta, mutta kuvailemasi nainen voisi olla sosiaalisesti keskiverto ja sisäänpäin kääntynyt. Mun mielestä alfuuteen aina liittyy se, että omassa ryhmässään osaa ottaa paikkansa ja tilansa hyvin.

Hyvä huomio! Tämä nainen tosiaan  on myös sosiaalisesti taitava, hänellä on erinomainen tilannetaju. Hän osaa ottaa paikkansa ja tilansa erittäin hyvin ja iän myötä sillä tavalla arvokkaasti, että sitä on vaikea sanallisesti kuvailla. 

Vierailija
20/29 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio! Tämä nainen tosiaan  on myös sosiaalisesti taitava, hänellä on erinomainen tilannetaju. Hän osaa ottaa paikkansa ja tilansa erittäin hyvin ja iän myötä sillä tavalla arvokkaasti, että sitä on vaikea sanallisesti kuvailla. 

Mulla on vissiin totakin piirrettä. Oon juuri työharjottelussa ja ohjaajani kommentoi minua, ettei ole koskaan nähnyt harjoittelijan ottavan paikkaansa työyhteisönjäsenenä samalla tavalla. Olin heti osa tiimiä ja mulla tulee tosi luonnostaan se oman paikan löytäminen uudesta porukasta..

-16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä