Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 18-vuotias ja haluan strippariksi

Vierailija
27.02.2017 |

Ei, otsikko ei ole vitsi tai provo. Olen 18-vuotias lukiolainen (abi), ja kuten moni yksinasuva opiskelija tietää, välillä on aika vaikeaa saada laskut maksettua ja muutakin ruokaa kuin makaronia. Asun siis Helsingin keskustassa (joo tiedän, vuokrat on korkeita mutta tää mun kämppä on aika pieni) ja teen töitä noin 20h viikossa. Saan tolla palkalla maksettua vuokran ja laskut, mut usein ruokaa on vaikeempi rahottaa eikä mulla ole todellakaan varaa shoppailla yms. Tän takia mä olen miettinyt ihan tosissani strippaamista. Harrastin nuorempana tanssia ja kroppakin on kunnossa, eikä mulla ole mitään ongelmaa olla vähissa vaatteissa ihmisten edessä. Yritin katsoa paljonko kyseisen ammatin harjoittajat tienaa päivässä/viikossa/kuukaudessa, mut mistään ei saanut hirveesti informaatiota. Sattuisko teillä olemaan mitään tieto tästä? Millaisia noi Helsingin strippiklubit edes ylipäätään on? Onko miellyttäviä ja tasokkaita paikkoja vai sellasia epämääräisiä baareja joissa sattuu olemaan tanko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Olen itsekin ajatellut.

Vierailija
2/5 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helpointa olisi liittyä johonkin ryhmään (esim. Glamour Dolls) ennen kuin alkaa sooloilemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea! Tai hei, älä nyt riistäjän pussiin tuo rahaa, vaan tienaa itsenäisenä taiteilijana. Siitä vaan kadun kulmalle vaatteita jakamaan ja hattu maahan. Varo ettei pimppi jäädy!

Vierailija
4/5 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippaaminen vaatii paljon ammattitaitoa. Tankotanssikursseja järjestetään Helsingissä laajalti ja niistä saa strippaamisellekin hyvän peruspohjan. Ennen yleisön eteen menemistä voisi olla fiksumpaa harjoitella yksityisasiakkaille. Internetistä löytyy runsaasti sivuja joissa miehet hakevat yksityisstrippaajaa kotiinsa.

Vierailija
5/5 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana esiintynyt useamman vuoden ja voin kertoa,että saat lopettaa koulun samantien,

showtanssin sivussa tulee sitten paljon muuta. Pohjapalkalla ei elä ja suurinosa maksaa provisio palkan samalla kun eestiläiet ja venäläiset polkee hintoja. Uusimpina tulokkaina tsekit. Joudut myös perustamaan oman toiminimen ja hoitamaan niitä asioita, mutta sekää ei ole ongelma.

Ongelma on keikkojen vähyys ja kilpailu, eli sinä torkut arkena tyhjällä työpaikallsi,tai nakeassa kimppakämpässä (joka on täynnä nistejä) yöt ja koitata käydä päivät koulua. Voin kertoa ettei onnistu. Välillä palkka oli tosi hyvä välillä sain lapaan 800€ mikä meni suoraan vuokraan.

Eli en kamalasti suosittele, sen lisäksi alaa varjostaa väkivalta,prostituutio ja hormoonit ja viimeisenä huumeet. Sinne vaan nyrkkeilemään ammattilaisten kanssa miehestä tai katsomaan kun paras frendis vie sun pokas..Ai niin sut palkannut taho niin sille maksat paikkaas sit luonnossa vaikka et olis yhtään sen henkinen, se tulee pakolla allalla vastaan. Jos suo ei raiskaa asiakkaat tai työnantajat niin kotmatkalla viimesitää kun kävelet läpi kaupungin 02-04> ..Onnea uuteen ammattiin.