Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oppilaitoksen valmistujaisjuhliin mennä yksin

Vierailija
27.02.2017 |

Valmistujaisjuhliin saa kutsua kaksi vierasta eli vanhemmat. Onko noloa mennä yksin vai pitäisikö jäädä suosiolla kotiin? Miten te muut aikuisopiskelijat olette toimineet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen kysyy tämmöistä? Kyllä sinä voit mennä ilman isiä ja äitiä ihan minne vain.

Vierailija
2/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa mennä yksin. Omassa aikuisopiskelijoiden ryhmässä yhdellä oli mukana vaimo, muilla kymmenellä valmistuvalla ei ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mennyt edes itse paikalle aikuisopiskelijana. Paperit kun sai kotiin postissa. Teininä oli ne ylioppilasjuhlat ja ne riitti mulle. Jos olisin aikuisopiskelijana vaivautunut valmistujaisjuhliin, en olisi tosiaan kutsunut vanhempiani. Enintään avopuolison olisin voinut ottaa mukaan.

Vierailija
4/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ei muuten ole mitään merkitystä mutta jos muille tuodaan kukkia ja tullaan onnittelemaan ja olen ainoa jolla ei ole ketään vieraita paikalla. En tiedä mikä käytäntö näissä on.

Vierailija
5/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen kysyy tämmöistä? Kyllä sinä voit mennä ilman isiä ja äitiä ihan minne vain.

Menen oikeastaan lähes joka paikkaan yksin mutta välillä huomaan että olen ainoa yksin oleva paikalla.

Vierailija
6/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen oikeastaan lähes joka paikkaan yksin mutta välillä huomaan että olen ainoa yksin oleva paikalla.

Mitä se haittaa? :) 

Vierailija
7/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole ukkoa, akkaa, siskoa, veljeä, hyvää kaveria ... Ei siellä ovella kontrolloida, missä suhteessa valmistuja ja hänen vieraansa on.

Vierailija
8/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pitäis mennä? Mä olen aina jättänyt noi tyhmät juhlat väliin ja hakenut tokarin kansliasta.

Vierailija
9/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole ukkoa, akkaa, siskoa, veljeä, hyvää kaveria ... Ei siellä ovella kontrolloida, missä suhteessa valmistuja ja hänen vieraansa on.

Tietenkin yksi vaihtoehto olisi kutsua joku naapurin kissan kummin kaima paikalle.

Vierailija
10/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi olla jalomielinen ja tarjota kaksi ekstrapaikkaa niitä tarvitseville, jos joku vaikka haluaa tyttö-/poikaystävän vanhempiensa lisäksi. :) Kun sinun vieraspaikoillasi istuu Jessican poikakaveri ja Janican tyttökaveri, niin kukaan ei ihmettele miksi vanhempasi puuttuvat.

Vierailija
11/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialla ei muuten ole mitään merkitystä mutta jos muille tuodaan kukkia ja tullaan onnittelemaan ja olen ainoa jolla ei ole ketään vieraita paikalla. En tiedä mikä käytäntö näissä on.

Mitä sitten vaikka olisitkin ainoana yksin? Ja sitä paitsi tuskinpa olet. Mikset vaan jätä menemättä koko tilaiuuteen jos on noin vaikeaa?

Vierailija
12/12 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät noloa tilannetta siinä, että kaikilla muilla on kukat ja sinulla ei, niin osta itse kukat ja pyydä vaksia säilyttämään niitä tilaisuuden ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi