Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako joku vielä Ari Koivusen?

Vierailija
27.02.2017 |

Onko joku nähnyt tai kuullut siitä viime vuosina? Ilmeisesti tekee ainakin akustisia baarikeikkoja.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 12-v silloin kun voitti Idolsin ja olin aivan ihastunut siihen silloin. :D

Sama täällä, ehdoton suosikkini.

Siis silloin kun olin itse 13.

Vierailija
122/132 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 12-v silloin kun voitti Idolsin ja olin aivan ihastunut siihen silloin. :D

Siis silloin kun olin itse 13.

Siis silloin kun olin itse 14.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ari levytti kappaleen "Saa koskettaa". Ihana biisi!

Muita Arin biisejä muistan ainakin "Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä" ja "Vielä on kesää jäljellä". Myös upeita molemmat.

"Mitä särkyneestä sydämestä" B-puoli oli "Anna minun olla", jota aloin kuuntelemaan heti kun pääsin koulusta kotiin ja lopetin kun äiti käski pistää popit kiinni.

Vierailija
124/132 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari esiintyi Seinäjoen mansikkakarnevaaleilla 2014. Oli hyvässä iskussa ja oikein nuorekkaan oloinen.

Vierailija
125/132 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ari levytti kappaleen "Saa koskettaa". Ihana biisi!

Muita Arin biisejä muistan ainakin "Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä" ja "Vielä on kesää jäljellä". Myös upeita molemmat.

"Mitä särkyneestä sydämestä" B-puoli oli "Anna minun olla", jota aloin kuuntelemaan heti kun pääsin koulusta kotiin ja lopetin kun äiti käski pistää popit kiinni.

Vieläkö nää on täällä? Eikö vauvafoorumilla poisteta väärää tietoja ja spammeja?

Tässä kaikille kiinnostuneille  tietopaketti siitä mitä Ari on julkaissut Idols voiton 2007 jälkeen :). Saa täydentää, mutta ei millään herjoilla.

Albumit: Fuel For The Fire (2007), Becoming (2008), Show Your Colors /Amoral (2009), Beneath /Amoral (2011), Fallen Leaves & Dead Sparrows /Amoral ( 2014), In Sequence /Amoral (2016) https://sites.google.com/site/arikoivunenfinland/ari-koivunen-disco

”Idols 2007” -levyllä Arin kappale oli ”Piano man” mitä seurasi Idols -voittajan single ”On The Top Of The World”. ”Juice Fruite”n albumilla ” “Ajan hengessä” (2008) Ari laulaa ”Hevidiggarin vuorisaarna”n ja ”Paperitähdet”. Charlotte Keron levyllä (2011) Ari laulaa Keron kanssa duettona kappaleen ”Pahat Aikeet”. Hevisauruksen kolmannella albumilla "Räyh"(2011) hän on mukana ”Kaksipäinen poliisi” -kappaleessa Jone Nikulan ja Jouni Hynysen kanssa. "Raskasta Joulua" -albumilla (2013) Ari laulaa "Arkihuolesi kaikki heitä" sekä singlen "Tulkoon Joulu" yhdessä muiden laulajien kanssa. "Raskasta Joulua 2" -albumilla (2014) Ari esittää "Ensimmäinen Joulu" -kappaleen sekä muiden kanssa kappaleen "Joulu, juhla parahin"..

Vierailija
126/132 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ari esiintyi Seinäjoen mansikkakarnevaaleilla 2014. Oli hyvässä iskussa ja oikein nuorekkaan oloinen.

Tämä on myös spämmi. Koivunen ei ole esiintynyt mansikkakarnevaaleilla 2014, ei koskaan muulloinkaan. Tuolloin Amoral esiintyi Puolangan Lanka- hevirockfestareilla.

Vierailija
127/132 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oli se bloggaaja/meikkaajasisko, joka jossain naistenlehdessä puhu sitte vähän mairittelevaan sävyyn existään

siis vähemmän mairittelevaan :)

Olen lukenut useammankin jutun Ida Jokikunnaksesta, mutta en muista että niissä olisi ikinä mainittu Koivusta.

Vierailija
128/132 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oli se bloggaaja/meikkaajasisko, joka jossain naistenlehdessä puhu sitte vähän mairittelevaan sävyyn existään

siis vähemmän mairittelevaan :)

Olen lukenut useammankin jutun Ida Jokikunnaksesta, mutta en muista että niissä olisi ikinä mainittu Koivusta.

Ei nimeltä mutta ajankohdat täsmää, siitä sen tiesi kenestä on kyse. Varmaan joka exästä jää jotain hampaankoloon mutta en tiedä kannattaako niitä lehdissä kuulutella.

Vierailija
129/132 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja kannattaako muiden vielä jakaa moisia juoruja joita ei ole edes olemassa.

Vierailija
130/132 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! =) oli hot!

On kyllä vieläkin!

Vierailija
131/132 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen melkein päivittäin Akin tuotantoa.

Vierailija
132/132 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä kaikki unelmat käyneet toteen kun kuulin ja näin Arin laulavan tämän ihanan Lähetyssaarnaaja-kappaleen :D

Biisi joka on hirvee alkuperäisversionakin.

En ole itse ikinä pitänyt noista "isojen poikien" lauluista. Onko niitä seksijuttuja pakko tunkea joka paikkaan.