Missä myydään Cos-merkkisiä vaatteita?
Kommentit (14)
Cosissa. Hyvä hinta-laatu-suhde. Neuleet 70-120€, esimerkiksi.
Materiaalit on tosiaan lähinnä viskoosia ja muita keinokuituja. Ei villaa/puuvillaa. Tosi ihmeelliset värit ja leikkaukset. Marimekkokin on linjakasta noihin säkkeihin verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Aleksanterinkadulla on liike ja kohtuuhintaisia ne on, paljon Keinokuitua
Nimenomaan ei ole keinokuitua, pääosin käyttävät villaa, puuvillaa, aika paljon silkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin kallista teryleeniä
Aika sellaista säkkityyliä, cos käy jos haluaa piiloutua vaatteeseen
Outoja ja muodottomia, riitti ne jotka näin näyteikkunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin kallista teryleeniä
Mulla on just mm. 70 € maksanut villaneule ja 130 € maksanut mekko, jossa alaosa villaa ja yläosa silkkiä. Pysynyt tosi siisteinä jo 3 vuotta, vaikka oon käyttänyt paljon.
Ne on ihmisille joilla ei ole vyötäröä
Hyviä housuja päärynälle. Pitää vain ottaa yhtä kokoa isompana kuin muualla.
On villaa, on silkkiä, mutta on myös jotain viskoosirättejä. Yhdistävänä tekijänä näille vaatteille on pesulämpötila korkeintaan 30, mutta yleensä ei saa pestä ollenkaan. Eli yritys ei ota mitään vastuuta siitä että peset 70 euron mekkosi ja se menee piloille.
Mä olen tilannut nettikaupasta, kun en asu Hesassa
Ihan uusi merkki mulle tuo COS. Katoin millasia ovat, ja nettisuvujen malli oli niin aneemisen näköinen, että tuli mieleen joku mt-vaatemallisto..
Turussa myös liike. Yritin ostaa sieltä vaatteen kun vaikuttavat hyvälaatuisilta, mutta kaikki näytti ihan törkeiltä mun päällä.. Käy vain sellasille Audrey Hepburn-tyyppisille.
Helsingin Aleksanterinkadulla on liike ja kohtuuhintaisia ne on, paljon Keinokuitua