Kaikki 19-20-vuotiaat asuvat opiskelijakommuunissa tai solussa
Ei noin nuorilla ole vielä omia vuokrakämppiä eikä kukaan vielä tuossa vaiheessa elämää asu kumppanin kanssa yhdessä.
Kommentit (12)
Minä asuin ihan omassa kämpässä 19-vuotiaana.
Asuin jo 17-vuotiaana omassa kämpässä ja nyt 19-vuotiaana miehen kanssa kimpasssa :)
Vierailija kirjoitti:
Meidänpä asuu kotona!!!!!
Kuten tuon ikäisen kuuluukin.
Itsekin muutin jo 16-vuotiaana asumaan vuokra-asuntoon kumppanini kanssa ja ihan hyvin pärjättiin :)
Nojoo omalla kohdallani pitää kyllä paikkaansa. Asun opiskelijasolussa. Minulla on kuitenkin monta kaveria, jotka asuvat vielä kotona ja pari kaveria, jotka asuvat vuokralla omassa kämpässä tai kumppanin kanssa vuokralla. On minulla itseasiassa yksi omistusasunnossakin asuva kaveri, joka on siis samanikäinen kuin minä. Suurin osa samanikäisistä kavereista asuu kuitenkin vielä kotona. En tiedä onko jossain päin epänormaalia, että tämän ikäiset asuu vielä pääosin kotona, mutta näin omassa kaveripiirissäni.
t. eräs 19v.
Ystäväni peri kämpän Töölöstä ja arvatkaa vain mssä hän asuu... Toki monen opiskelijan haaveet "oikeanlaisesta" (vuokra) -asunnosta on sitä luokkaa, että yleisemmin en ihmettele, miten opiskelija-asunnoista on jatkuva pula.
Muutin 20v neljän huoneen asuntoon :)
Asuin kotona tuohon aikaan ja moni kaveri myös.
Missä tynnyrissä oikein elät?