Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle on juhlapäivän viettäminen niin vaikeaa....

Vierailija
19.03.2006 |

Meillä olisi tänään juhlapäivä. Aamulla vain totesi kun annoin hänelle lahjani ettei keksinyt mitään.

Ollaan puhuttu että tänään olisi voinut tehdä jotain yhdessä. Miehelle se yhdessä tekeminen oli sitä että pyysi minut mukaansa käymään kaverin raksalla.

Meni juhlafiilis aikalailla. Kysyi tarviiko kaupasta tuoda jotain. Tämä tarkoitti siis sitä että voisi tuoda sieltä aineet tai jotain herkkua jos minä erikseen sitä pyytäisin.

Aargh!!!!! Miksi tuolle miehelle edes pieni muistaminen on niin vaikeaa.

Muuten on kyllä aivan ihana mies. Mutta nämä juhlatpäivät ovat aivan liian vaikeita sille.

En minä paljoa vaadi. Joku kukka. Tai vaikka joku koru minkä saisi ihan marketista. Kunhan edes jotenkin muistaisi. Mutta ei...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiset vaan hoksaa hienovaraisista vihjauksista. Sano, että haluat mennä juhlapäivän kunniaksi illalla ulos syömään, varaa vaikka itse pöytä. Sano, että haluaisit saada lahjaksi vaikkapa tietyn korun. Kysy saatko aamiaisen vuoteeseen juhlapäivän kunniaksi. Sano nämä myös hyvissä ajoin, että mies ehtii valmistautua. Jne. Lopulta mies oppii ihan itsenäisesti muistamaan nämä asiat. T. Kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi