Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemuksia Cityterveyden labrasta ja nettiajanvarauksesta?

Vierailija
27.02.2017 |

Onko kukaan käynyt laboratoriotutkimuksissa Cityterveydessä? Yritin varata (ja kai varasinkin) ajan verkkoajanvarauksen kautta labratutkimuksiin, mutta missään vaiheessa ei kysytty mihin tutkimukseen olisin tulossa. Ilmoitanko haluamani tutkimuksen vasta ilmoittautuessani paikan päällä tutkimuksiin vai olenko nyt jättänyt jotain huomiotta? Lähetettä lääkäriltä ei ole.

Olen itse ja monet tuttavani ovat epäilleet minulla olevan kilpirauhasen vajaatoimintaa, mutten millään haluaisi mennä lääkäriin valittelemaan "masentaa, väsyttää, paino nousee" -virttä, kun huonon lääkärin sattuessa kohdalle sitä on sitten loppuelämäksi leimautunut potilastiedoiltaan ties miksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin toiminut ihan oikein. Itse olen käynyt Tampereen cityterveyden labrassa ja vasta ilmoittautumisen yhteydessä "luukulla" kerrotaan, mihin kokeisiin haluaa tulla. Kirjoita ne itse valmiiksi paperilapulle.

Vierailija
2/2 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin toiminut ihan oikein. Itse olen käynyt Tampereen cityterveyden labrassa ja vasta ilmoittautumisen yhteydessä "luukulla" kerrotaan, mihin kokeisiin haluaa tulla. Kirjoita ne itse valmiiksi paperilapulle.

Hienoa, kiitos paljon vastauksesta :) Näin ajattelinkin, että homma varmaan toimii. /ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla