Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua ikinä petetty? Osasitko aavistaa jotain?

Vierailija
27.02.2017 |

Minulle selvisi lauantaina, että mieheni on pettänyt mua jo yli vuoden. Pää on ihan sumua, välillä tuntuu etten saa henkeä.

Vertaistukikokemuksia kaipaisin :'(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exän kanssa joskus iso riita päällä, jonka jälkeen hän lähti kavereidensa kanssa baariin. En kuullut mitään pariin päivään, sitten tuli viesti että haluaa erota. Parin viikon jälkeen halusi kuitenkin palata takaisin yhteen, jonka jälkeen selvitin, että oli tapaillut toista naista tuon parin viikon aikana (olivat tutustuneet silloin riitailtana baarissa ja vaihtaneet pusuja ja numeroita). Isona järkytyksenä tuli itselleni, kuulin asiasta ensimmäistä kertaa kaveriltani, joka seurusteli exäni kaverin kanssa, ja tämä oli kertonut ystävättärelleni baaritouhut.

Annoin anteeksi, mutta luottamus oli täysi nolla, ja parin vuoden päästä mies jätti minut koska oli löytänyt uuden seurustelumme aikana. Omasta kokemuksesta sanon vain, että oli virhe antaa pettäminen anteeksi :)

Vierailija
2/2 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman koin pari vuosikymmentä sitten. Mitään en huomannut, enkä tajunnut. Muista se ainakin, että sulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, mies on omat päätöksensä itsenäisesti tehnyt. Sulla tulee olemaan nyt rankkaa pitkän aikaa. Itse jatkoin suhdetta mieheni kanssa - kadun sitä enemmän kuin mitään muuta elämässäni. Voimia sulle oikein paljon ja lämmin halaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme