Vielä on talouksia, joissa tuijotetaan katsoa alle 50" postimerkkiruutuista telkkaria?
Kommentit (31)
En juur kattele telkkaria.
Sinkkumies
Taidat elää kivikaudella? Meillä ainakin on virtuaalikypärät ja tv meni roskiin ajat sitten.
Hmm, 65" tv:n katseluetäisyys on, jos se on full hd, 2,5-4,1 m ja ultra hd 1,7-2,5 m. Joten ei päde enää se viisi m kutinsa.
Vierailija kirjoitti:
Meille just tuli 65" :)
No mut kiva hei. Pitäähän fasiliteettien olla kunnossa, jos TV:n katselu muodostaa elämän keskeisimmän sisällön. Jääkaappihan teiltä luonnollisesti löytyy siitä sohvan vierestä?
Meilläkin on ensi vuonna 15-vuotias 26-tuumainen kuvaputkitöllötin.
Kauanko tuollaiset uudet tv:t kestää keskimäärin? Mietin vain, moneskohan tv meillä jo olisi menossa, jos olisi aikoinaan vaihdettu hienompaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 7 tuuman telkku. Saakohan noita enää jos kosahtaa?
Saa jos ostat tilalle älypuhelimen.
Ai kuin, ei kai sieltä näy kaikki ohjelmat mitä ilmaiseksi antenniverkossa tulee?
32" totesi mies katkerana, kun kysyin ruudun kokoa. Mun puolesta meillä voisi olla 0" telkkari.
Vierailija kirjoitti:
Meille just tuli 65" :)
Kerro minulle että jos kerran sulla on 65" töllö, miksi h-vetissä katselet kuitenkin ohjelmia kännykästäsi?
Katselen ohjelmat 27" tietokoneen näytöltä.TV:n koolla brassailu on vähän noloa..80-lukulaista.
Meillä on varmaan alle 50" tv mutta sekin on liian suuri pieneen olohuoneeseen ja sitä käytetään kerran vuodessa.
Saa jos ostat tilalle älypuhelimen.