Uusi porkkanajauheliha
Onko joku testannut tuota? Mainoksia tulee jatkuvasti ja kiinnostuin siitä onko siinä mitään ideaa. Pelastaako se arjen ja maistuu taivaalliselta? Ei tule itse testattua koska eläinperäisiä tuotteita käytä, mutta haluaisin tietää onko tämä seuraava suuri innovaatio vai poistuuko kaupoista hiljalleen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että menee samaan kastiin Mifun kanssa. Paska "innovaatio"
Mifussa on jotain järkeä. On erillinen ja uusi tuote.
Käytännössähän Mifu on vain uusi nimitys raejuustolle, josta voi pyytää kalliimpaa hintaa. Mifuun on lisätty öljyä, että sitä voidaan paistaa. Laitapa pannulle rypsiöljyä ja paista normaalia raejuustoa. Siinä sulle täysin samaa "mifua".
Kiitos.
Alankin ostamaan raejuustoa mifun sijaan. Kiitos vielä kerran.
Vastenmielinen ajatuksenakin tuo tuote. Raaka liha ja kasviksen entsyymit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että menee samaan kastiin Mifun kanssa. Paska "innovaatio"
Mifussa on jotain järkeä. On erillinen ja uusi tuote.
Käytännössähän Mifu on vain uusi nimitys raejuustolle, josta voi pyytää kalliimpaa hintaa. Mifuun on lisätty öljyä, että sitä voidaan paistaa. Laitapa pannulle rypsiöljyä ja paista normaalia raejuustoa. Siinä sulle täysin samaa "mifua".
Kiitos.
Alankin ostamaan raejuustoa mifun sijaan. Kiitos vielä kerran.
Voi palaa pohjaan, mifussa on hiukan kiinteämpi rakenne. Mutta käsittääkseni ei ole juuri eroa raejuustoon muuten, kuin paisto-ominaisuus. (joka ei johdu pelkästä lisätystä öljystä)
Niin, siinä on vettä ja sokeria ja sakeuttamisainetta ja kaikkea mitä ihminen haluaa syödä ja kalliilla kilohinnalla ostaa.... Mmmm!