Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlaako jotkut tahallaan myyjien aikaa Tori.fissä?!

Vierailija
27.02.2017 |

Oon saanut eri tuotteista useita kertoja yhteydenoton tyyliä: "Moi, onko tää laukku vielä myynnissä? :)"
Sitten kun sille vastaa että "moi! kyllä se on. Tehdäänkö kaupat?" niin ostaja katoaa eikä kuulu enää mitään. ARGH! Tekeekö jotkut tuota tahallaan?! Ei oo mikään yksittäistapaus vaan näitä on säännöllisesti. Kiva siinä sitten odotella tuon yhden vastausta jos tuotteesta sattuu olemaan joku muukin kiinnostunut. Mutta jos mitään vastausta ei kuulu max. noin 2-3 päivässä niin myyn sit suosiolla seuraavalle.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla tätä tapahtuu tosi usein että tulee kyselyitä mutta ei kauppoja. Vituttaa

Vierailija
2/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä jää odottelemaan kenenkään satunnaisen kyselijän mahdollista ostoa. Vaan myyn sille, joka ensimmäisenä ilmoittaa ostoaikeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vain aikaa vaan myös rahaa. Pyydetään soittamaan koska on kiinnostunut tuotteesta ja kun soitat (parin tunnin sisällä viestistä) niin tämä "ostaja" onkin jo ehtinyt ostaa kyseiseen tuotteen toiselta.

Vierailija
4/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yllättävän yleistä. Tai valitettavan yleistä.

Itsenikin kohdalla on näin käynyt erittäin usein.

Mutta törkein tapaus, minkä olen kokenut oli se, kun joku kaheli lähetti kännykkääni viestin isoilla kirjaimilla: " Joudu". 

Ei mitään järkeä sen kyseisen tyypin tavassa käyttäytyä.

Vierailija
5/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä jää odottelemaan kenenkään satunnaisen kyselijän mahdollista ostoa. Vaan myyn sille, joka ensimmäisenä ilmoittaa ostoaikeista.

Koska itse, jos olen kiinnostunut ostamaan tuotteen niin kerron sen heti ensimmäisessä viestissä. " Onko tuote vielä myynnissä, jos on niin ostaisin." Säästää kaikkien aikaa, kun ei tarvitse lähetellä kymmenia eri viestejä.

Vierailija
6/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä vain aikaa vaan myös rahaa. Pyydetään soittamaan koska on kiinnostunut tuotteesta ja kun soitat (parin tunnin sisällä viestistä) niin tämä "ostaja" onkin jo ehtinyt ostaa kyseiseen tuotteen toiselta.

Miksei ostaja voi itse soittaa? Kyllä se on mielestäni merkki - ei kovin tosissaan liikkellä olevasta, jos ei voi itse soittaa tuotteen perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä näin ostajana vitutaa yli viikon pitkät varaukset. Tuote joko ostetaan tai ei osteta. Helppoa.

Vierailija
8/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ostajia on ne jotka ilmoittaa heti että: "Mä ostan tuotteen X, anna tilinumero niin laitan sulle tuotteen hinnan ja postikulut. Osoitteeni on....."

Näiden kanssa on ilo tehdä kauppaa. Sujuvaa ja nopeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä jää odottelemaan kenenkään satunnaisen kyselijän mahdollista ostoa. Vaan myyn sille, joka ensimmäisenä ilmoittaa ostoaikeista.

Näin myös minä. Sitten kun olen laittanut osoitetiedot noutoa varten/tilitiedot maksua varten, odottelen vuorokauden. Jos mitään ei kuulu, seuraavalle lähtee.

Vierailija
10/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostajana lähetin myyjälle viestiä, että haluaisin ostaa tuotteen. Noh, myyjä kysyi milloin tulisin hakemaan, ja sanoin että tiistaista lähtien onnistuu, oletko klo 17 kotona. Ei vastausta.

Muutaman päivän päästä lähetin uudelleen vastausta, että ottaa puhelimitse yhteyttä noutoajasta jos tuote edelleen myynnissä. Ei vastausta.

Tänään huomasin että saman tuotteen hintaa on taas tiputettu, eli tuote edelleen myynnissä eikä myyjä ole reagoinut viesteihini. Laitoin miehen kysymään onnistuisiko ostaminen. Saas nähdä kuin käy.

Että ei ne pelkät ostajat hukkaa muiden aikaa. Hirveesti ei näytä myyjiäkään kiinnostavan.

Niin, ja sen oman ilmoituksen voi sitten poistaa kun se tuote myyty. Niin ei siinäkään ostajan aika hukkaannu kun kyselee myytyjen tuotteiden perään. Ei oo ollut yks eikä kaks kertaa kun kuukausia vanha ilmoitus roikkuu esillä ja tuote myyty aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa tinkijät. Siis nimenomaan sellaiset, joiden tarjousta ei voi mitenkään ottaa tosissaan. Tinkiminen kuuluu kaupankäyntiin mutta kyllä sen tarjouksenkin pitää olla järkevä. Se että tarjotaan puolet pyyntihinnasta ei ole järkevää tinkimistä. Koen melkoisena vittuiluna jos pyyntihinta on vaikka 50 ja tarjotaan 20 sisäeltäen postikulut. Haistakaa nyt jo....

Vierailija
12/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on nämä, jotka eivät osaa lukea. Ilmoituksessani maininta: "En postita, vain nouto". Ja tulee yhteydenotto: "Hei! Ostan tuotteen!" ja minä siihen "milloin pääsisit noutamaan?". No tässä vaiheessa ostaja alkaa pyytämään jotain lisäkuvia, lisämittoja tai tavaran historiikkia. Näitä hänelle sitten toimitetaan useampana päivänä ja joskus vuorokauden tai parin viiveellä viimeisimmästä viestittelystä toteaa: "asun Rovaniemellä. Pitäisi postittaa!". Siinä vaiheessa tekisi mieli vastata: "pitäisi ampua!" Urpot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus joo. Ei ne ostajat osaa lukea. Eikä ole minkäänlaisia käytöstapoja yhteydenotoissa. Ja se hemmetin tinkiminen! Ja erityisesti toimituskuluista. Ei, 10 tuotetta ei tule perille yhden toimituskuluilla...

Minä oon nyt aloittanut sen, että heti jos menee urpoiluksi ostajan osalta, jätän yhteydenpidon siihen. En vaan enää yksinkertaisesti jaksa.

Ja puhelinnumeroa en enää laita. En jaksa niitä jatkuvia tekstareita ja soittoja, jotka ei johda mihinkään. Katson s-postit kerran päivässä, ja kerran päivässä niihin myös vastaan. Jos vastaan. Eli urpoille enää en.

Vierailija
14/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmeellisyyksiä löytyy molemmista päistä, ostajista ja myyjistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi sivustolla piinaa eräs Alina. Ihan sama milloin tai mihin  aikaan laitan minkä tahansa Marimekon tuotteen myyntiin, niin 2 min sisällä tuotteen julkaisemisesta tulee yhteydenotto Alinalta. Päivystää siis Marimekko tuotteita 24/7. Ilmoituksessani lukee poikkeuksetta "vain nouto, ei postitusta". Silti Alina laittaa ensimmäisessä yhteydenotossaan "tarjoan tuotteesta postikuluineen (puolet hintapyynnöstä). Tekis mieli vastata sille "hanki elämä". Nyt osaan jo olla millään tavalla reagoimatta sen viesteihin.

Vierailija
16/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi sivustolla piinaa eräs Alina. Ihan sama milloin tai mihin  aikaan laitan minkä tahansa Marimekon tuotteen myyntiin, niin 2 min sisällä tuotteen julkaisemisesta tulee yhteydenotto Alinalta. Päivystää siis Marimekko tuotteita 24/7. Ilmoituksessani lukee poikkeuksetta "vain nouto, ei postitusta". Silti Alina laittaa ensimmäisessä yhteydenotossaan "tarjoan tuotteesta postikuluineen (puolet hintapyynnöstä). Tekis mieli vastata sille "hanki elämä". Nyt osaan jo olla millään tavalla reagoimatta sen viesteihin.

av-mamma siis sielläkin.

Vierailija
17/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tehdä noin mutta kysyn aina jostain ominaisuudesta joka ostopäätökseeni vaikuttaa. Usein etsin todella tarpeeseen jotain ja jos tuote ei ole sitten ominaisuuksiiltaan etsimäni saatan unohtaa ilmoittaa etten ole enää kiinnostunut siitä.

Vierailija
18/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi viime viikolla näin:

"Hei, onko mekko myynnissä vielä?"

-"Moikka! On se. Haluatko noutaa vai postitanko?"

"Sori ostin jo toisen."

Ja tää keskustelu käytiin saman päivän aikana.

Mitä vittua? Miksi otat yhteyttä jos et edes tiedä aiotko ostaa tätä? Ite en ainakaan jaksa harrastaa hupikyselyä, vaan laitan sit vasta viestiä kun tiedän varmaksi että tämän mä haluan. Tästä syystä Huuto.net on parempi, siellä ei ole läheskään niin paljon hupiostajia.

Vierailija
19/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myyjä tehnyt törkeät oharit. Sovimme erään huonekalun noudosta hänen kotoaan tiettyyn aikaan. Koska huonekalu oli aika iso, minun piti lainata kaverilta pakettiauto noutoa varten. Noutopäivän aamuna vielä viestittelimme, ja noudon piti tapahtua sovitusti, mutta kun ilmoitin lähteväni tulemaan, ei myyjä vastannut enää viestiini, ja kun yritin soittaa, oli hänen puhelimensa pois päältä. Hänen antamassaan osoitteessa oli pimeää, eikä kukaan tullut avaamaan ovea. Lähetin hänelle jälkikäteen vihaisen viestin, johon en koskaan saanut vastausta. Parin päivän päästä hänen profiilinsa oli kadonnut. Mietin, että olikohan tässä juuri kyseessä ap:n kuvaaman kaltainen huvikseen netin myyntipalstoilla kiusaa tekevä henkilö.

Vierailija
20/45 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on myyjä tehnyt törkeät oharit. Sovimme erään huonekalun noudosta hänen kotoaan tiettyyn aikaan. Koska huonekalu oli aika iso, minun piti lainata kaverilta pakettiauto noutoa varten. Noutopäivän aamuna vielä viestittelimme, ja noudon piti tapahtua sovitusti, mutta kun ilmoitin lähteväni tulemaan, ei myyjä vastannut enää viestiini, ja kun yritin soittaa, oli hänen puhelimensa pois päältä. Hänen antamassaan osoitteessa oli pimeää, eikä kukaan tullut avaamaan ovea. Lähetin hänelle jälkikäteen vihaisen viestin, johon en koskaan saanut vastausta. Parin päivän päästä hänen profiilinsa oli kadonnut. Mietin, että olikohan tässä juuri kyseessä ap:n kuvaaman kaltainen huvikseen netin myyntipalstoilla kiusaa tekevä henkilö.

Oli varmaan. Jotkut saa kiksejä tuollaisesta kiusaamisesta. Osaavat olla erittäin aidon oloisia, joten huijausta on lähes mahdoton vaistota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä