Aion maata ja mässäillä koko päivän.
Kommentit (18)
Suunnitelmissa itselläkin huomenna. Lomaa nimittäin viikko :)
Älä kuitenkaan mässäile paljoa yli päivittäisen kulutuksesi, koska sitten kaduttaa.
Kuulostaa erittäin hyvältä! :) Mun mielestä tuollaisia päiviä ehdottomasti tarvitaan välillä.
Eikö hirvitä nähdä itseäsi peilistä mässäilysi jälkeen?
Tähän mennessä olen
- maannut sohvalla (noussut ylös vain käydäkseni vessassa, hakemassa ruokaa ja kerran vilkaisemassa työpuhelinta).
- nukahtanut pariin otteeseen
- katsonut Netflixiä koko ajan, välillä
vilkaissut tänne palstalle
- syönyt kolme palaa pannukakkua kermavaahdolla ja hillolla, juonut useita kuppeja kahvia, kourallisen irtokarkkia, juustomakkaran ja ison kasan salaattia
- väsyttää ja kolottaa vähän joka paikkaa ja hitusen jo kyllästyttää mutta aion kestää kuin nainen ja vetää tän laiskottelun kunnialla loppuun saakka!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan mässäile paljoa yli päivittäisen kulutuksesi, koska sitten kaduttaa.
Ilonpilaaja. Ja miksi pitäisi kaduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä olen
- maannut sohvalla (noussut ylös vain käydäkseni vessassa, hakemassa ruokaa ja kerran vilkaisemassa työpuhelinta).
- nukahtanut pariin otteeseen
- katsonut Netflixiä koko ajan, välillä
vilkaissut tänne palstalle- syönyt kolme palaa pannukakkua kermavaahdolla ja hillolla, juonut useita kuppeja kahvia, kourallisen irtokarkkia, juustomakkaran ja ison kasan salaattia
- väsyttää ja kolottaa vähän joka paikkaa ja hitusen jo kyllästyttää mutta aion kestää kuin nainen ja vetää tän laiskottelun kunnialla loppuun saakka!!
Ap
Hyvä sinä. Jaksaa jaksaa:)
Mitä oot kattonu Netflixistä?
Pitäisiköhän munkin tilata tänään pitsaa...
Unohdit hommalistasta, että oot palstaillut myöskin hieman!
Minä voisin tulla tunkemaan suuhusi makkaraani oikein huolella ;).
Vähän panettaisi kyllä ;)
Nyt otin Opamoxin ja oluen (vali vali vaan itsellenne) ja leijun jossain hyvänolontunteen ja unen rajamailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt otin Opamoxin ja oluen (vali vali vaan itsellenne) ja leijun jossain hyvänolontunteen ja unen rajamailla.
Ap
Miksi pilaat hyvän laiskottelupäivän sekakäytöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi pilaat hyvän laiskottelupäivän sekakäytöllä?
En mie sekaisin ole, nyt jatkan laiskottelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etäpäivä?
Pari lomapäivää tässä.
Yksin kotona.
Keskiviikkona töihin. Muu perhe lomailee pohjoisessa.
Ap
Olen luuseri.
Kävin sittenkin tunnin lenkillä. Oli pakko päästä
ulos!
Ap
Mukavat suunnitelmat sulla.