Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko pienirintaisesta naisesta pahalta, jos hän saa tietää miehensä olevan tissimies?

Vierailija
27.02.2017 |

Ja nimenomaan isoihin kannuihin mieltynyt tissimies.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/43 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko pienimunaisesta miehestä pahalta, jos hän saa tietää naisensa olevan munanainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/43 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei

Vierailija
25/43 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ne on pienetkin tissit.

Vierailija
26/43 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ne olen täysi lauta, AA75. Urheilu on vienyt ne vähäisetkin rinnat, mitä joskus oli. Mieheni on taas tissimiehiä (tosin ei kuolaa silikonirintoja vaan luomuja, mutta isoja kuitenkin). Tykkää musta sellaisena kuin olen, samoin itse rakastan miestä sellaisena kuin on: vähän mahaa, vaalea, lyhyt eli kaikkea, mitä ennen suhdetta en olisi toista kertaa katsonut. Rakastuin ihmiseen kokonaisuutena, enkä kyllä vaihtaisi miestäni pitkään tummaan sixpäkin omaavaan mieheen ikinä. Uskon, että voin kompensoida ne puuttuvat rintani miehelle kyllä muilla tavoin, ja tiedän, ettei hänkään mua hyllyttäisi, vaikka isotissinen nainen annettaisiin ilmaiseksi vaihdossa ;) 

Vierailija
27/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tissimies. Tykkää isoista tisseistä. Omat taas ovat pienet ja hölmön malliset, suipot ku on lämmin ja pyöreät kun on viileää, vähän riippuvat, kaukana toisistaan, ei saa edes liiveillä tissivakoa aikaan 😂

Eilen illalla sit mieheni rutisteli tissejäni ja totesi et on nää kyllä kivat. Tahtoisin kyllä suuremmat koska mitkään paidat ja topit eivät näytä hyvältä mun päällä 😂

Vierailija
28/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tissimies. Tykkää isoista tisseistä. Omat taas ovat pienet ja hölmön malliset, suipot ku on lämmin ja pyöreät kun on viileää, vähän riippuvat, kaukana toisistaan, ei saa edes liiveillä tissivakoa aikaan 😂

Eilen illalla sit mieheni rutisteli tissejäni ja totesi et on nää kyllä kivat. Tahtoisin kyllä suuremmat koska mitkään paidat ja topit eivät näytä hyvältä mun päällä 😂

Mietipä vielä kertaalleen: onko vika sinun rinnoissasi vai topeissa ja paidoissa?

Olen joskus lukenut perusteluja silikonirintojen ottamiselle: vaatteet istuvat kauniimmin! Eikö silloin vika ole huonon mallisissa/epäsopivissa vaatteissa? Ihmiset käyttävät tänä päivänä teollisesti valmistettuja valmisvaatteita. Eikö ole vaatefirmoille aika kätevää, kun asiakkaat alkavat muokata vartaloitaan vaatteisiin sopiviksi eikä päinvastoin?

Vierailija
29/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni on tissimies joka ei malta pitää näppejään irti pienistä rinnoistani. Eivät kaikki tissimiehet pidä isoista.

Vierailija
30/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi minun kanssa? Olen peppumiehen unelma.

Vierailija
31/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei meinaa edes minkää mallin rintsikat saati sitte bikinien yläosatkaan istua kunnolla mun päälle mitenkään vaikka kuinka on oikea koko ja sovitettu ja aseteltu 😂

Aina on tissit huonosti kupeissa 😂

Urheiluliivit litistää tissini olemattomiin, olen kokeillut niitäkin 😒

Vierailija
32/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuollainen perverssi sivuseikka ilmenisi omasta miehestäni, niin toteaisin siihen vain, että ok. Että turha valittaa minun rinnoistani. Että ettiköön isommat tuolta maailman turuilta, jos ne rinnat nyt ovat elämän tärkein juttu aikuiselle miehelle. Että omasta mielestäni rinnat ovat ensisijaisesti vauvan ravinnonlähde ja turvapaikka.

Vierailija
33/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tissimies ylpeä miestisseistään?

Vierailija
34/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peppumies aina homo?

Vierailija
35/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi antoisa parisuhde jos kumppani valitaan tissin tai perseen perusteella...

Vierailija
36/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko peppumies aina homo?

On.

Vierailija
37/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen kuin edelliset eli miksi tissimies olisi pienitissisen naisen kanssa. Itselleenhän hän siinä hallaa tekisi. Sama kuin isosta munasta tykkäävä nainen tyytyisi pieneen tai keskinkertaiseen.

Usko tai älä niin miehelle nainen on muutakin kuin tissit tai perse. Ja sitä kun saattaa rakastua sellaiseenkin ihmiseen, joka ei ole joka asiassa oman mielen mukainen.

Vierailija
38/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi minun kanssa? Olen peppumiehen unelma.

Nam...😍, tuplanam jos peppuusi saa vielä koskeakia..

T. Peppumies, jonka tyttöystävä ei halua peppuunsa koskettavan.

Vierailija
39/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua tällaiset tissimiehet ole koskaan edes lähestyneet. Nykyiseni on tissimies, mutta vakuuttaa tykkäävänsä kaikista tisseistä ja kovasti on kiinni minun pienissä, terhakoissa rinnoissani.

Vierailija
40/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei meinaa edes minkää mallin rintsikat saati sitte bikinien yläosatkaan istua kunnolla mun päälle mitenkään vaikka kuinka on oikea koko ja sovitettu ja aseteltu 😂

Aina on tissit huonosti kupeissa 😂

Urheiluliivit litistää tissini olemattomiin, olen kokeillut niitäkin 😒

Sullako on tissit kupeissa? Yleensähän ne on siinä rintakehällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän