Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko pienirintaisesta naisesta pahalta, jos hän saa tietää miehensä olevan tissimies?

Vierailija
27.02.2017 |

Ja nimenomaan isoihin kannuihin mieltynyt tissimies.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tuntua pahalta? Eihän se ole naisen ongelma.

Nainen ei ole tissejään valinnut, mies sen sijaan on valinnut kumppanikseen naisen jolla on pienet tissit.

Vierailija
42/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu aivan siitä miten mies suhtautuu pienirintaisen naisen rintoihin. Mun mielestä on ok tykätä isoista rinnoista, eihän omille mieltymyksille mitään voi. Mun mies tykkää tosi isoista rinnoista, on aina tykännyt. Tällä hetkellä kuppikokoni on C ja olen imettänyt kolme lasta, joten tissini eivät ole kaunis näky. Mies ei koskaan ole sanonut pahalla, rakastaa ja haluaa minua. Se on tärkeintä. On mulla itselläkin vaikka mitä miesihanteita, eikä mies niitä kaikkia täytä, eikä tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän vitutti, kun mies sanoi, että rintani saisi olla isommat. Aikamoinen moukka täytyy olla, että sanoo suoraan naiselleen noin. Olen tosi hoikka ja rinnat b:t, mielestäni ihan sopusuhtaiset tähän laihaan vartaloon.

Tuon jälkeen en ole osannut uskoa mitään mieheni kehuja rinnoistani, kun on yrittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi