Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinin iltatyöt, sääntö ettei saa olla purukumia suussa, miksi?

Vierailija
27.02.2017 |

Mikä järki?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajilla oli liipasinsormi valmiina, kun viestissä mainitaan yhdessä sanat "työnantaja" ja "en tottele". Lampaat!

Puhuu tyypillinen palkansaaja. Paino sanalla saaja, et palkkaasi ansaitse.

Vierailija
22/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajilla oli liipasinsormi valmiina, kun viestissä mainitaan yhdessä sanat "työnantaja" ja "en tottele". Lampaat!

Meneekö sulla bisnekset vähän päin vittua, vai mistä kenkä nyt puristaa? Koita vaan maksaa vähemmän, että saisit parempia tekijöitä xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purukumi pois!

Vierailija
24/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän työntekijä koskaan ansaitse palkkaansa, mutta omistaja ansaitse aina osinkonsa.

Vierailija
25/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen apteekissa ja meillä on tuo sama sääntö. Olen ottanut sen niin, että se ei saa näkyä asiakkaalle, että mulla on purkka suussa. Koska käyn 2 x päivässä tauolla ja syön sen jälkeen purkkaa. Se on ihmisoikeus hoitaa hampaita xylitol-purkalla, itsemääräämisen piiriin kuuluva asia. Työnantaja taas voi määrätä, ettei se näy asiakkaalle.

En silti ole viitsinyt kertoa, etten tottele, vaan sovellan sääntöä, koska näin on helpompaa kaikilla.

Et sitten ole keksinyt käyttää xylitol pastillia vaikka apteekissa työskenteletkin?

Se ei puhdista hampaita yhtä tehokkaasti, kuin purkka. Olen kyllä kokeillut, en siksi, että haluaisin nuolla työnantajaani, vaan siksi, että se tulisi halvemmaksi. Mutta purkka irrottaa kivasti takahampaisiin jääneitä tähteitä ja on muutenkin mulle sopivampi juttu. Ei pidä olla kenenkään orja !

Ostappa Läkerol Dents -xylitolipastilleja (näissä tosin vain 50% xylitolia), ovat rakenteeltaan sitkeitä ja poistavat skeidan hampaista siinä missä purkan mussuttaminenkin.

Siinähän joutuisi taas jauhamaan! Missä ero? :D Eihän nyt se imeskeleminen mitään poista, vaan mekaaninen liike!

Harjaa hampaasi. Problem solved.

Ei vaan haluan sinne sen xylitolin. Lisäksi ruokatauko on vain 20 minuuttia, niin että terveellisempää on käyttää se syömiseen JA ottaa purkkaa, jonka joutuu jauhamaan tiskissä. Ette tiedäkään kuinka monta jauhamisliikettä ehtii tehdä sillä aikaa kun etsitte kelakorttia. Tai siis ne mummelit etsii.

Miksi tälle alapeukkuja? Eikö se ole hyvä, että saan purkkaa käytettyä, mutta en loukkaa sillä asiakkaita? Vai haluatteko aivan periaatteesta keksiä sääntöjä?

Vierailija
26/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö sulla bisnekset vähän päin vittua, vai mistä kenkä nyt puristaa? Koita vaan maksaa vähemmän, että saisit parempia tekijöitä xD

Nope. Sen sijaan tuplaisin palkan, jos pääsisin sinusta eroon ilman sanktioita ja voisin ottaa tilallesi oikeasti palkkansa ansaitsevan työntekijän. Kiitos sinun "oikeuksien", näin en voi tehdä.

Mutta kerro sinä vielä, että "heti kun saan vakityön, alan lisääntymään".

Vierailija
27/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän työntekijä koskaan ansaitse palkkaansa, mutta omistaja ansaitse aina osinkonsa.

Tottakai. Se omistaja rahoittaa toimintaa, täytyyhän siitä jotenkin hyötyä itsekin.

Työntekijä on myynyt vapaa-aikansa korvausta vastaan, jotkut älyää tehdä sitä mistä maksetaan, joillain ei äly riitä kuin omien oikeuksien (purkka, puhelin) toitottamiseen

Vierailija
28/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitää etsiä toinen työ jos säännöt ei kelpaa.

Vierailija
29/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, trollien kokoontumisajot

Vierailija
30/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä syön työssäni purkkaa. Purkkaahan pureskellaan vain 5 minuuttia ja sitten sylkäistään pois. Ei mikään ongelma ole kenellekkään.

Vierailija
31/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä sääntöjä vastaan kiukuttelijat ja muita lampaiksi kutsujat ovat yleensä elämäntapa mielensäpahoittajia. Kyse ei ole siitä ettei ymmärtäisi sääntöjä vaan soi että kuvittelee itse olevansa joku lumihiutale ja osaavansa ajatella itse koska uhmaa muita. Ei se ole itse ajattelemista vaan muualta opittu käyttäytymismuoto jolla ei itse tajua tekevänsä itselleen hallaa.

Vierailija
32/32 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä ap:n opettaa teinilleen että sääntöjä, määräyksiä ja rajoitteita tulee työelämässä vaikkei kotona tuliskaan. Jos työnantaja sanoo että purkkaa ei mässytetä niin syytä siihen on turha curling-äidin kysellä täältä