Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö hakemassa Citymarketin irtokarkkeja?

Vierailija
26.02.2017 |

Nykyään aina muutaman viikon välein Cittarista saa irtokarkkeja vitosella, ja johtajat ovat ilmeisesti huomanneet, kuinka tehokas sisäänvetotuote se on. Käytkö sinä Citymarketissa, kun huomaat irtokarkkien olevan alessa?

Minä olen vannoutunut S-ryhmäläinen, mutta täytyy myöntää, että näinä viikonloppuina valitsen kilpailevan yrityksen :P

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen. Mä en kyllä ole vannoutunut s-ryhmäläinen. 

Vierailija
2/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hae mitään karkkeja, vaikka niistä maksettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en. Ette ole vissiin nähneet lasten klähmivän niitä norokäsillään ja laittavan maistettuja herkkuja takaisin ja kassi-alman ottavan omat karkit käsin..

Vierailija
4/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en. Ette ole vissiin nähneet lasten klähmivän niitä norokäsillään ja laittavan maistettuja herkkuja takaisin ja kassi-alman ottavan omat karkit käsin..

En onneksi. Tieto lisää tuskaa, mutta vielä oon saanut nauttia ilman ällötyksiä. Täytyy ens kerralla mennä silmät kiinni että illuusio pysyy jatkossakin!

ap

Vierailija
5/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae irtokarkkeja edes Prismasta. Ne lapiot, joilla karkkeja otetaan ovat välillä lattialla ja siitä ne laitetaan ilman pesua takaisin laatikkoon. Hirveitä bakteeripesiä. Ostan karkkipussin, jos tekee makeaa mieli, yleensä suklaan, hampaille parempi vaihtoehto niin irtokarkit vievät hammaskiilteen, syökää vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän