Käytkö hakemassa Citymarketin irtokarkkeja?
Nykyään aina muutaman viikon välein Cittarista saa irtokarkkeja vitosella, ja johtajat ovat ilmeisesti huomanneet, kuinka tehokas sisäänvetotuote se on. Käytkö sinä Citymarketissa, kun huomaat irtokarkkien olevan alessa?
Minä olen vannoutunut S-ryhmäläinen, mutta täytyy myöntää, että näinä viikonloppuina valitsen kilpailevan yrityksen :P
Kommentit (5)
En todellakaan hae mitään karkkeja, vaikka niistä maksettaisiin.
Hyi, en. Ette ole vissiin nähneet lasten klähmivän niitä norokäsillään ja laittavan maistettuja herkkuja takaisin ja kassi-alman ottavan omat karkit käsin..
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en. Ette ole vissiin nähneet lasten klähmivän niitä norokäsillään ja laittavan maistettuja herkkuja takaisin ja kassi-alman ottavan omat karkit käsin..
En onneksi. Tieto lisää tuskaa, mutta vielä oon saanut nauttia ilman ällötyksiä. Täytyy ens kerralla mennä silmät kiinni että illuusio pysyy jatkossakin!
ap
En hae irtokarkkeja edes Prismasta. Ne lapiot, joilla karkkeja otetaan ovat välillä lattialla ja siitä ne laitetaan ilman pesua takaisin laatikkoon. Hirveitä bakteeripesiä. Ostan karkkipussin, jos tekee makeaa mieli, yleensä suklaan, hampaille parempi vaihtoehto niin irtokarkit vievät hammaskiilteen, syökää vaan.
Haen. Mä en kyllä ole vannoutunut s-ryhmäläinen.