Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FINLAYSONIN lakanat kutittaa! Oletteko huomanneet samaa?

Vierailija
26.02.2017 |

Uusin lakanavarastoani ja ostinpa Finlaysonilta aluslakanoita. Ihan niitä tavallisia valkoisia. Jollakin tuoteturvallisuusmerkillä merkittyjä. Vaan annas olla, ei niitä voi käyttää. Pesen uudet lakanat aina parisen kertaa ennen käyttöä, että jos niissä jotakin jäämiä on, että huuhtoutuisivat pois. Vaan nytpä ei autanut.

Raavin ja raavin heti maate mentyäni ja ihmettelin, että onpas mun iho nyt kuivaa vai mikä mua näin hermostuttaa. Keskellä yötäkin heräsin ja heti piti raapia jostakin. Muutaman levottoman yön jälkeen tajusin, että aluslakanoissa se vika on kun heti alkoi kamalasti kutittaa käsivarsia ja yöpaidankin läpi selän ihoa kun yritin ruveta nukkumaan. Lopulta vaihdoin lakanat keskellä yötä ja heti helpotti.

Onko muille tullut tämmöstä vastaan?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia, mutta oletteko kokeilleet mankelointia tai silitystä? Lakanat saa sileiksi myös kun taittelee ja käärii silitysnihkeänä sileän muovirullan ympärille. Rullassa pitää olla muutamia reikiä, jotta kosteus haihtuu. Siinä antaa olla ja kun kuivia niin rulla pois ja lakana käyttöön tai kaappiin. Toimii

Vierailija
82/83 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langat voivat allergisoida, siis ompelulangat. Tämä keskustelu on vanha, mutta itse sain ihan hirveät oireet kaulaan Finlaysonin pussilakanasta. Ompelulanka kulki juuri siitä, sauma siis. Tuli kamala ihottuma siihen kohtaan, missä sauma osui ihoon. Lääkäriystävä kertoi, ettei ole harvinaista, myös vaatteiden kanssa monilla on sama ongelma. Heitin pussilakanan roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin saman Vallilan lakanoissa. Huuhteluaine helpotti ongelmaa, mutta sekään ei tietysti ole mikään paras mahdollinen vaihtoehto pyykinpesussa. Kangas jää pelkällä pesuaineella kovaksi ja se kutittaa. Ei tunnu mukavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan