Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FINLAYSONIN lakanat kutittaa! Oletteko huomanneet samaa?

Vierailija
26.02.2017 |

Uusin lakanavarastoani ja ostinpa Finlaysonilta aluslakanoita. Ihan niitä tavallisia valkoisia. Jollakin tuoteturvallisuusmerkillä merkittyjä. Vaan annas olla, ei niitä voi käyttää. Pesen uudet lakanat aina parisen kertaa ennen käyttöä, että jos niissä jotakin jäämiä on, että huuhtoutuisivat pois. Vaan nytpä ei autanut.

Raavin ja raavin heti maate mentyäni ja ihmettelin, että onpas mun iho nyt kuivaa vai mikä mua näin hermostuttaa. Keskellä yötäkin heräsin ja heti piti raapia jostakin. Muutaman levottoman yön jälkeen tajusin, että aluslakanoissa se vika on kun heti alkoi kamalasti kutittaa käsivarsia ja yöpaidankin läpi selän ihoa kun yritin ruveta nukkumaan. Lopulta vaihdoin lakanat keskellä yötä ja heti helpotti.

Onko muille tullut tämmöstä vastaan?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-Finsku kirjoitti:

Kauhea itku ja valitus kun Finlaysonin "laatu" lakanat kuttittavat. Made in China! Samoin kuin Luhta

No mitäs lakanoita sä käytät? Ennen Finlaysonit oli ihan ok.

Vierailija
42/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykosomaattista. Kuvittelet että ne kutittaa. --> nuppitohtorille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on väri mitä pitää oikeesti pestä kunnolla. Googlatkaa asiaa. Siitä löytyy paljon tietoa ja koskee kaikkea tekstiiliä mitä lähellä ihoa.

Punainen on hyvä myös pestä kunnolla.

Vierailija
44/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tom of Finladkin nyt myyty ulkomaille kuten käytännössä  koko Finlayson myyntiorganisaatiota lukuunottamatta?

Vierailija
45/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkykamat pitää olla kunnolliset. Perkoralea tai egyptiläinen puuvilla tai vähintään puuvilla satiinia. Miksi ostaa paskaa kun vähmmällä rahalla saa kunnollista?

Vierailija
46/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen satiinipuuvillalakanoihin.

Vierailija
47/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan miinusta siitä, että Finlaysonin pussilakanat on jotenkin jäykkiä. Yleensä yksi nukuttu yö riittää pehmentämään pussilakanan, mutta nämä pysyvät inhottavan peltisinä.

Itse olen ollut tyytyväisin Hemtexin puuvillasatiinisiin lakanoihin.

Vierailija
48/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri kannattaa pestä kunnolla. Aiheuttaa nimittäin syöpää ja allergioita

Vierailija
49/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko finlaysonin lakanoista saada tarttuvan taudin?

Kuulin että tehtaalla hygienia ongelmia?

Vierailija
50/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalit on yleinen ongelma joka asiassa. Vaate ja tekstiiliteollisuudessa iso ongelma. Pestä pitää ja kunnolla ja jos ne haisee kovasti niin keittämällä saattaa saada hajun pois.

Vierailija
51/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia soisin, että kaikki puuvillatekstiilit olisi GOTS-sertifioituja (huom. ei pelkästään GOTS-sertifioidusta luomupuuvillasta tehtyä, vaan nimenomaan kokonaan GOTS-sertifioituja).

http://thenaturalbabymama.com/baby/is-organic-clothing-worth-it-organic…

Vierailija
52/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Pentikillä ei ollut muotoonommeltuja lakanoita. Muunlaisia en osta.

Vierailija
53/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vauvalle sellaiset fanttilakanat. Niihin jäi sellainen omituinen pölynukka, eivätkä pehmene. On pesty 60, 90, hienopesu, ilman huuhteluainetta, huuhteluaineella jne. Ei auta.

Vierailija
54/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan miinusta siitä, että Finlaysonin pussilakanat on jotenkin jäykkiä. Yleensä yksi nukuttu yö riittää pehmentämään pussilakanan, mutta nämä pysyvät inhottavan peltisinä.

Minä taas juuri pidän peltilakanoista:). Kovat tuntuu puhtailta, pehmeästä tulee vaan aina vähän semmoinen käytetty ja likainen vaikutelma itselle. Finlaysonin lakanat on meillä olleet kaikki ihan ok eikä ole kutitelleetkaan.

Vierailija
55/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas juuri pidän peltilakanoista:). Kovat tuntuu puhtailta, pehmeästä tulee vaan aina vähän semmoinen käytetty ja likainen vaikutelma itselle. Finlaysonin lakanat on meillä olleet kaikki ihan ok eikä ole kutitelleetkaan.

Sama täällä. Jäykkää sen olla pitää.

Vierailija
56/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on luteita. Tarkista patjan alta.

Satiaisia???

Vierailija
57/83 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellilakanat on ne parhaimmat. Pehmeitä ja aavistuksen liukkaita. Atoopikoille ja muille ihosairaille pehmeät on myös ne parhaimmat

Vierailija
58/83 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa, että lakanan pinta on myös kova ja erittäin karhea. Yleensä kuivausrummussa tekstiilit vähän pehmenee mutta nämä ei pehmenneet yhtään.  Taidan reklamoida myös Finlaysonille itselleen. ap

Vierailija
59/83 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy

Vierailija
60/83 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin sanoa, että lakanan pinta on myös kova ja erittäin karhea. Yleensä kuivausrummussa tekstiilit vähän pehmenee mutta nämä ei pehmenneet yhtään.  Taidan reklamoida myös Finlaysonille itselleen. ap

Minulla siinä jouluna ostetussa satiinipussilakanassa sama. Pinta ikään  kuin hiekkapaperinen ekan pesun jälkeen. Ajattelin, että siihen on jäänyt pesuainetta ja pesin uudelleen, edelleen yhtä karhea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi