EN HELVETTI TAJUA! Mikä tossa hiihdossa on niin elämää suurempaa??
Jumaliste kun ei muusta uutisoidakaan ja Antti Tuiskua myöten pillitetään jostain saamarin suksimisesta. Ketä oikeesti kiinnostaa? Ja sit vielä nää suunnilleen kansalliset häpeät dopingeista, mua ei kiinnosta pätkääkään mitä ne pumppailee - haloo, kyse on HIIHTÄMISESTÄ. Maailman turhinta hommaa. Paljon järkyttyneempi olisin vaikka kännisestä kirurgista, siinä sentään kyse ihmishengestä.
Sairasta paskaa.
Kommentit (80)
Radiomäen patukka-armeija on kanssasi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kumminkin kun oikein aiheen väänsit ;)
Kiinnostaa kyllä juu, se että mistäs suuresta oon jäänyt paitsi kun multa puuttuu se suomalainen hiihtohimogeeni?
Samaa olen ihmetellyt. Kävin äsken Iltapaskan sivuilla eikä siellä muita "uutisia" ollutkaan kun joku hiihtokisakämmi. Ketä aikuista ihmistä kiinnostaa minkämaalainen porukka hiihtää nopeiten? Ja juu, jalkapalloa jaksan itsekin joskus katsella, mutta hiihto on ehkä maailman tylsin laji, heti pesäpallon jälkeen.
Etkö sinä ap ole intohimoisen kiinnostunut mistään? Et innostu mistään asiasta, et halua seurata mitään? Ihanko totta?
Doping voitaisiin jo sallia, olisihan se kiinnostavampaa katsella jotain superihmisiä.
Paree olis, jos suomalaiset ei olis ikinä osanneet hiihtää. Olisivat asettuneet johonkin lämpimään maahaan. Ja tänne pohjoiseen vahingossa tulleet olisivat kuolleet talvella pois. Tykkään kyllä kilpahiihtoa seurata, samaa se on kuin muukin kilpaurheilu.
Luin nyt sitten tuon uutisen, ja tuli kauhea sääli tuota norjalaishiihtäjää kohtaan. Voi sentään. Itse hiihtoa en kyllä jaksaisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ap ole intohimoisen kiinnostunut mistään? Et innostu mistään asiasta, et halua seurata mitään? Ihanko totta?
Niinpä taisinkin sanoa. Että mikä helvetti missään ketään kiinnostaa, turhaa kaikki ja itse en välitä mistään. Kysyin nyt vaan HIIHDOSTA jos ei se tuosta viestistäni selväksi tule.
En tajua kuinka se vie kaiken mediatilan ja on melkein kuin olettamus, että kaikki sydän syrjällään seuraa jotain noin urpoa.
Ap
Hiihto on tosiaan typerä laji. Mitään ei normaalisti tapahdu, ja sitten kun tapahtuu, niin alkaa hirveä valitus kun kaikki on niin epääääää. Siis eihän tuossa lajissa voi tapahtua muuta millään tavalla kiinnostavaa kuin juuri törmäilyä ja kaatumisia. Itse hiihtäminen nyt vaan on etenemistä paikasta a paikkaan b. Sukset jalassa. Hassuissa asuissa. Ulkona pakkasessa. Zzzzz. Zzzzz.
Kuulemma on käyty porukalla sen norjalaisen facessakin herjaamassa. Melkoinen härdelli siis. Joo, kurjaahan se oli, mutta noita nyt sattuu, varsinkin sprintissä. Elämä jatkuu tämän jälkeenkin. Kannattais vetää henkeä välillä ja rauhoittua. Mikään raivoaminen ja itkeminen ei tapahtunutta enää muuta. Se on kuitenkin vain hiihtoa, kukaan ei kuollut eikä vammautunut. Kaikki siis lopupeleissä hyvin.
Joo ja sitten, kun ei pärjätä, se on aina jonkun toisen maan vika/just sopivasti kisojen aikaan iskeny flunssa/väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Kävin äsken Iltapaskan sivuilla eikä siellä muita "uutisia" ollutkaan kun joku hiihtokisakämmi. Ketä aikuista ihmistä kiinnostaa minkämaalainen porukka hiihtää nopeiten? Ja juu, jalkapalloa jaksan itsekin joskus katsella, mutta hiihto on ehkä maailman tylsin laji, heti pesäpallon jälkeen.
Et anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa.
en ole koskaan katsonut, en tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa.
Ja tämän sanoo varmaan joku hiihdonystävä. Oh, the irony.
Mun lapset ei oo koskaan hiihtänyt. Meiät pakotettiin ala asteella joskus mut yläasteella ei ollu enää hiihtoa. Ihan kauheesti kaikki vihas hiihtoa ja sitten vielä sanottiin että pitäis olla omat sukset edes jollain no ei ollut. Mä en oo ikinä kuullut että joku puhuis hiihdosta ja on tää aika ihmeellistä kun lehdissä netissä avaat sivun niin siinä joku on hiihtänyt pälä pälä. Ainakaan pääkaupunkiseudulla ei oo hiihtoa olemassa. Vanhusten ja maalaisten juttu ja sikäli mitä ne sitä meiän lehtiin laittaa ja ihan kun maalaiset olis hyökänny. Hiihto on varmaan junteinta mitä voi kukaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä taisinkin sanoa. Että mikä helvetti missään ketään kiinnostaa, turhaa kaikki ja itse en välitä mistään. Kysyin nyt vaan HIIHDOSTA jos ei se tuosta viestistäni selväksi tule.
En tajua kuinka se vie kaiken mediatilan ja on melkein kuin olettamus, että kaikki sydän syrjällään seuraa jotain noin urpoa.
Ap
Hiihto kiinnostaa todella monia suomalaisia, ja siitä kiinnostutaan pääasiassa samoista syistä kuin muistakin urheilulajeista tai muista harrastuksista. Jos et kykene käsittämään tätä, niin sillehän ei mahda mitään.
Eläkeläisiä ja laitosvanhuksia kiinnostaa mikä hyvänsä kanava, joka heille on valittu. Ne katsoo jopa Suomi-filmejä. Eli kun suuri osa suomalaisista on 70+, niin eiköhän näillekin kisoille saada virallisesti iso katsojaluku.
Kiinnostaa kumminkin kun oikein aiheen väänsit ;)