Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt tindertutkimusta jonka mukaan olen ruma mies.

Vierailija
26.02.2017 |

12h aikana saa tykätä 100 naisesta. Yleensä se menee niin ettei tule sitä toista sataa vuorokaudessa tykättyä, joten olen laskenut, että saan matchin kerran noin 3-4 päivän välein. Tämä siis tekee, että noin 0,33-0,25% tykätyistä naisista pitää edes jollain tasolla ok.n näköisenä. Itse rankkaan naisista pois yh.t, koiranomistajat, fitnesspellet, heruttajat, heppanaiset, maailmanmatkaajat, vegevihervassarifeministit ja suomenruotsalaiset jotka ovat jollain purjeveneellä skumppalasi kädessä. Joten kaiken tämän jälkeen jää ehkä 65% potenttiaalista naista ja näistä osuu matchi 0,3% chancellä, joten tästä voidaankin tehdä lopullinen päätös, että olen melkoisen ruma kaveri. Toki te näette tästä tekstistä jotain, että on paska luonne/asenne jonka te näette sitten muka tinderistä silmistä, mutta ei, kyllä fakta on se, että olen ruma ja sen kanssa on nyt elettävä. Päätän tutkimustyöni ja raportin tähän. Kysyttävää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla likimain sama osuus, mutta tykkään noin 95% naisista. Mulla on myös hyvä esittelyteksti, joten taidetaan molemmat olla rumia

Vierailija
2/2 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on jos olet kuitenkin saanut matcheja? Olen löytänyt Tinderistä vain yhden miehen jonka kanssa tapailu kiinnostaa molemmin puolin. Se on tärkeämpää kuin se miten paljon on matcheja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan