Tutuistuin mieheen joka on aivan täydellinen mutta
Tämän miehen kylpyhuoneessa asuu valtava kani jota pelkään kuollakseni.Heti kun avaan kylppärin oven tämä jättiläinen hyökkää muristen kimppuuni.Miestä kani pomppii iloisena vastaan.Miten ihmeessä pääsen kanin suosioon?En ole kehdannut sanoa tästä miehelle koska minua nolottaa.
Kommentit (11)
Ei voinut olla nauramatta,onko koiran kokoinen jättiläiskani?
Etkä voi miehen kanssa puhua asiasta? Eläimen kaveriksi pääsee samalla tavalla kuin lapsen,lahjomalla,viet pupulle sen ykkösherkkuja ja teette tuttavuutta samalla.
Kaikkien tuttujen kenellä on koiria olen toiminut niin että uusi koira kun on taloon tullut olen vienyt sille nakkia tai lihapullia ja toimii oikeasti,ei sen jälkeen ole koirat rähjänneet vaan tulevat häntä iloisesti heiluen luokse,samoin olen lapsen tutustuttanut koiriin,lapselle nakki minkä syöttää koiralle ja lapselle oma nakki,molemmat ovat tyytyväisiä ja iloisia.
M kirjoitti:
Ei voinut olla nauramatta,onko koiran kokoinen jättiläiskani?
Etkä voi miehen kanssa puhua asiasta? Eläimen kaveriksi pääsee samalla tavalla kuin lapsen,lahjomalla,viet pupulle sen ykkösherkkuja ja teette tuttavuutta samalla.
Kaikkien tuttujen kenellä on koiria olen toiminut niin että uusi koira kun on taloon tullut olen vienyt sille nakkia tai lihapullia ja toimii oikeasti,ei sen jälkeen ole koirat rähjänneet vaan tulevat häntä iloisesti heiluen luokse,samoin olen lapsen tutustuttanut koiriin,lapselle nakki minkä syöttää koiralle ja lapselle oma nakki,molemmat ovat tyytyväisiä ja iloisia.
No ei ihan mutta kaniksi suht iso.Ehkä noin 5-7 kiloa.
Ap
Oho minkä kokonen kani. :D Kysy mieheltä asiaa nätisti, esim. "Luulen että kanisi ei oikein tykkää minusta, mitenköhän pääsisin sen suosioon?" Tai jotain muuta vastaavaa. :D Jos mies ei ota sinua tosissaan, kysele että mikä on kanin herkkua ja että voitko antaa sitä kanille joskus. Kyllä se siitä.
Nappaa sitä korvista ja käytä sitä kahvakuulana.
Kylppärissä asuu kani...? Siis: kylppärissä? Asuu? Anteeksi tyhmyyteni, minulla ei ole eläimiä. Mutta jotenkin kuvittelen, että kani stressaantuisi. Ja ehkä sillä on Tukholma-syndrooma ja se haluaa puolustaa pahantekijäänsä.
Mitä ihmeellistä ja nauramista tässäkin on? Ihmiset ei kyllä tiedä mitään.
Onko rodultaan Belgian jättikani? Ne kasvaa isoiksi. Sillä on varmaan kylppärissä koppi tai ainakaan siellä se ei järsi mitään johtoja työpäivän aikana.
No. Emme ole toisaalta halunneet edes tutustua,pahasti bugiseen, miehen perässä seurailevaan ja huutelevaan aasialaisparturiin mutta eihän tuollainen edes tajua,sitä vaan itkee kauppakeskuksessa ja pikku kolossa kun mies ei vastaa häiriintyneisiin rakkauden osoituksiin ja kaikki on mennyt tyhmältä naikkoselta hukkaan. Kuitenkin haluaa kovasti itsensä vastaajaksi oikeuteen.
Kokkaa se kani. Pika elukalle löytyy googlesta hyviä reseptejä. No niin älä nyt ota tosissaan vaikka en tajua miehenä tuollaista lemmikkiä. Erästä kirjaa lainaten voisi sanoa että sä ole ap paskakanin vanki.
Anteeksi, mutta nauroin makeasti. Kerro rohkeasti miehelle ja kysy saisitko vaikka antaa jonkun herkun kanille niin kani yhdistää sinut positiiviseen asiaan.