Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindexin bonukset? Saako kukaan?

Vierailija
26.02.2017 |

Meillä 3 tyttöä. Vaatteiden pääasiallinen ostopaikka Lindex. Lisäksi itselle sieltä satunnaisesti vaatteita. Bonuksia ei ole ikinä kertynyt. Onko niitä käytännössä edes mahdollista kerryttää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten höyläilin ahkerasti korttia, enkä koskaan hyötynyt siitä mitenkään. Silloin tais saada jotain sukkatarjouksia kun oli Lindex kortti, "jee".

Vierailija
2/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vuosia sitten ei tainnut ollakaan vielä tätä bonusjärjestelmää, vaan näitä tarjouksia pelkästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä ei ole ketään, joka bonuksia saisi...

Ap

Vierailija
4/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on tullut monta kertaa. Viime vuonna muistaakseni 4 kertaa. Sähköpostiin tuli myös kysely johon vastaamalla sai 5 € bonusta käyttöön. Mut ostankin tuolta varmaan puolet mun pojan vaatteista.

Vierailija
5/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle tullut pari kertaa, muistaakseni 2,5 € saa kun satasella on ostanut? Eihän tuo paljon ole.

Vierailija
6/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän mun bonukset häviää? Jos yhden lapsen vaatteistakin jo saa. Meillä siis kolmen lapsen pääasiallinen ostopaikka. Viimeisin lasku oli 200,-. Alle satasen ostoksia sieltä ei ole varmaan koskaan. Vai vanhenevatko vain tosi nopeasti? Minulle ei tule spostiin mitään tietoja, kassalta aina käydessä kyselen.

Ap

Vierailija
7/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä tullut ja pari kertaa olen bonuksia hyödyntänyt.

Vierailija
8/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut jo vuosia mutta pennosiahan ne on. Ostan aika paljon Lindexiltä mutta bonarit tuskin ylittävät 10e vuodessa. Ihan turha systeemi.

Vierailija
9/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän mun bonukset häviää? Jos yhden lapsen vaatteistakin jo saa. Meillä siis kolmen lapsen pääasiallinen ostopaikka. Viimeisin lasku oli 200,-. Alle satasen ostoksia sieltä ei ole varmaan koskaan. Vai vanhenevatko vain tosi nopeasti? Minulle ei tule spostiin mitään tietoja, kassalta aina käydessä kyselen.

Ap

Näet sun tiedot kun kirjaudut omilla tunnuksilla lindexin sivuille.

Vierailija
10/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kirjautunut tilillesi? Tai siis luonut sellaisen more-tilin sillä kortillasi? Sieltä tililtä voit netissä itse seurata pisteitä ja bonuksia.

Jokaisesta käytetystä sadasta eurosta tulee tosiaan 100 pistettä / 2,5e bonusta. Ja aina tosiaan tulee sähköpostia, kun on tullut bonus.

Ja välillä tulee sähköpostiin kyselyitä, joihin vastaamalla saa 200 pistettä (=5e).

Ennen oli myös vuosibonus sen mukaan, paljonko vuodessa käytti lindexiin rahaa. Nyt se on korvaantunut kvartaalibonuksella eli, jos kolmen kuukauden aikana on käyttänyt yli 200e, saa 5e bonuksen seuraavan vuosikvartaalin alussa.

Me ostetaan melkein kaikki kahden lapsen vaatteet ja omat vaatteet/alusvaatteet lindexiltä, joten tuota bonusta tulee ainakin joka toinen kuukausi. Mutta me tosiaan ollaan aika Lindex-uskollisia ja ostetaan välillä vähän liikaakin :)

Vierailija
11/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun käsittääkseni ne bonukset on ainakin vuoden voimassa. Ja kassalla myyjä yleensä sanoo, jos bonuksia on kertynyt, mutta voit myös itse kysyä, kun sitä korttia vilautat.

Vierailija
12/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut, koska lähes aina kassalla kysytään käytänkö bonuksen (jotain euron kahden luokkaa). Lähes joka kerta Lindexissä käytyäni saan nettikyselyn käynnistäni ja siihen vastaamisesta saa bonusta.

En käy erityisen usein kyseisessä liikkeessä. Ostan jotain ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ja ostosumma on aina alle 100€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä