Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 12-vuotiaanne teki/tekee talvilomalla?

Vierailija
26.02.2017 |

Tuo vaan pelaa.

Eilen oli ulkona, tänään ei mitään. Olen yrittänyt keksiä vaikka mitä mutta ei kiinnosta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pelata, kerran se loma vaan on. Jaksaa sit käydä taas koulua.

Vierailija
2/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna pelata, kerran se loma vaan on. Jaksaa sit käydä taas koulua.

Veteläksihän tuollainen vetää, ei jaksa sen vertaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa meillä, 12 ja 14 -vuotiaat. Pelasivat ja katsoivat Netflixiä koko loman. Vähän lukivat myös kokeisiin.

Vierailija
4/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailivat kotona, valvoivat myöhään, olivat kavereiden kanssa. Pojat 12, 16 ja 18v.

Vierailija
5/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mua harmittaa sekin, että lapsuus selkeesti alkaa jäädä taakse. Ei oikein lähde mun kanssa mihinkään :/ Ennen me luisteltiin ja hiihdettiin ja retkeiltiin. Nyt ei mitään.

Kun olisi edes kavereitten kanssa, koulun jälkeen olivat ulkona ja pelasivat jääkiekkoa jne. mutta nyt kavereillakin ihan hiljaista.

Ap

Vierailija
6/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jumalauta ne älylaitteet pois ja keskitytte oikeaan elämään!

Vierailija
7/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset yleensäkin tekee kotilomalla?

Mä en keksi mitään näin talvella, kun talviulkoilu, kylpylät ja elokuvat ei kiinnosta.

Vierailija
8/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12v matkusti parhaan kaverin luo. Olivat käyneet uimahallissa, ulkoilleet, ajoivat moottorikelkalla jne. Onneksi on tuo kaveri, olisi muuten meilläkin mennyt pelaamiseksi.

Vierailija
9/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vempaimet pois. Kyllä elämänilo tulee takaisin

Vierailija
10/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aamupäivät ratsastuskurssilla plus kisoissa. Menossa Mikael gabrielin keikalle. Kotona kattoo netflixiä ja on kännykällä. Ei pelaa, mutta whatsapp on kovassa käytössä ja vlogit.

Mies on töissä, mutta minä lomalla. Käydään varmaan leffassa ja shoppailemassa myös. Meillä loma vasta 10 viikolla.

Vierailija
11/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensin sisarusten kanssa Mummilla loman alkuviikonlopun, kävi kavereiden kanssa kaupungilla ja elokuvissa, oltiin laivalla koko perhe, loppupäivät on ollut kotona ja käyneet kavereiden kanssa luistelemassa ja uimahallissa.

Vierailija
12/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jumalauta ne älylaitteet pois ja keskitytte oikeaan elämään!

Ja mitä se oikea elämä mielestäsi on? Tikkupullaa ja hiihtoa.

Pilkkiä ja nuotiomakkaraa?

Vierailija
13/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon katsoi Netflixiä ja pelasi tabletilla. Oli ekat päivät super äkäinen. Onneksi oli pari päivää mummolassa leikkimässä ja ulkoilemassa nuoremman serkkunsa kanssa. Kotiin palattua taas tabletti nenässä kiinni. Nyt käyn komentamassa huoneen siivoukseen..

Vierailija
14/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen päivän jumppaleiri, kolme päivää liikkumassa mökillä, tänään tädin kanssa shoppailemassa ja syömässä.

Vierailija
15/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaillut joka päivä n.2,5h, paitsi eilen. Lukenut kokeeseen pari x. Tehnyt muutamana päivänä n.10km kävelylenkkejä isomman sisaruksensa kanssa, heillä on tapana tehdä tuollaisia parin tunnin lenkkejä. Käynyt pelaamassa 1x tennistä.

Siinäpä se.

Vierailija
16/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Barcelonassa ja sitten hän kävi ystävineen kylpylässä uimassa ja elokuvissa. Tänään meni kaupungille syömään ystävänsä kanssa ja kauppoihin ostamaan jotain koulutatilkeitä yms.

Muistan kun oma opettajani suuttui, kun kyseli mitä kukin oli tehnyt hiihtiksellä ja minä olin ollut mummoni kanssa Kanarialla - oli kuulemma tavattoman tyhmää, jos ei hiihtänyt hiihtolomalla ja kerännyt voimaa loppu kevääseen. Vihdin hiihtämistä ja mieluummin uin altaassa koko viikon. No siihen aikaan aika harva kävi hiihtolomalla etelässä.

Vierailija
17/17 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumilautaili aamusta iltaan. Vietän yleensä hiitoloman poikieni kanssa jossain hiihtokeskuksessa - Suomessa tai ulkomailla. Jos ei mihinkään mentäisi niin kyllä he koko loman pelaisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän