Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄÄKÄRILEHTI USA: Naisen OMA elämä alkaa 55 vuotiaana - Perustelu on kyllä aika järkevä.....ihme ja kumma

Vierailija
26.02.2017 |

Työmatkalla lensin amerikan sisäisen lennon ja ilmeisesti siellä oli jotkin terveysalan messut ko. pikku kaupungissa tai jotain sillä koneessa oli istuinlokeroissa terveys alaan liittyviä lehtiä yms tms jos jonkinmoista tarjolla.

Ajankuluksi selailin yhtä lehteä ja lehden mukaan naisen elämän alkupään määrää vanhemmat, teini iän määrää kaverit, nuoruuden ja aikuisuuden määrää hormonit ja nainen itse alkaa määräämään omasta elämästään vasta 55 vuotiaasta lähtien.

Tämä oli minusta suurinta foolaa mitä ikinä olin lukunut... ennenkuin juuri äsken luin AV-Mamma ketjun läpi "elämän suurimmista virheistä" ja yllättäen tämä asia tuli mieleen sillä ketju korreloivat 100% tämän lehden artikkelin kanssa (jos ette usko niin lukekaa se ketju läpi)

Pakko se on uskoa....mikään ei ole niin viisas kuin amerikkalainen lääkäri

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta menee siihen suuntaan, että kohta ei ole edes 55-vuotiaana sitä omaa elämää naisella. Hoidat sit omia vanhempia..

Vierailija
2/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin jotenkin ymmärtää tuon. Kun olen 55-vuotias, nuorin lapsi on jo 20 vuotta.

Huoltovelvollisuus on loppu ja toivottavasti olen vielä kunnossa, tavoite-eläkeikäkin on 69 vuotta joten elämä on luultavasti mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemista ei kannata pelätä, eikä toisaalta jättää huomiotta. Nuorena tehdyt asiat kun seuraa vanhempanakin. Mutta jos on menneisyyden asiat selvitetty, voi pitää paikkansa.

Vierailija
4/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehillä nuoruusvuosien ohjaajana toimii penis , vahinko vain että he eivät taida koskaan kunnolla vapautua siitä elämään omaa elämää. Mieluummin hormonien orja kuin alapään orja.

Vierailija
5/5 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen määrännyt aikusena ihan itse elämääni. Ja tämä elämä on ollut koko ajan mun omaa elämää. Siitä lähtien kun synnyin ja jatkuu ihan omana siihen kun kuolen.

t: 42v. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän