Minkä merkkinen laukku sinulla on?
Minkämerkkinen on päivittäin käyttämäsi laukku? Jos löytyy useampia voit mainita myös ne.
Kommentit (78)
Mä käytän outletista ostamaani 15v vanhaa Pradan käsilaukkua. Ei ole sellainen kilisevä tai pröystäilevä vaan yksinkertainen ja kaunis, vain pieni kolmiologo merkkinä.
En tiedä. En kiinnitä huomiota merkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Guess
Mikä vastaus toi nyt on olevinaan? Miten me voitais arvata kaikkien maailman laukkumerkkien joukosta?!
Sekä pieni olkalaukku että isompi shopper bag ovat Ralph Laurenin. Juhla- ja baarikäytössä on merkitön pieni clutch.
Kate Spade ja Lauren Ralph Lauren
fgrsgtnjsr kirjoitti:
Guess, MK ja DKNY. Repuissa adidas ja retki.
Laukkuihin olen panostanut, ja osan saanut mieheltä lahjaksi.
Juurikin laukut ovat olleet minulle tapa ''palkita itseni''
Guess on kamalaa paskaa. Onko sillä ainuttakaan aitonahkaista laukkua? Tekonahasta saa kyllä pulittaa aidon hinnan ja vähän lisääkin. Itselläni on kaksi laukkua atm, molemmat 100% aitoa nahkaa.
Ostin viime syksynä ulkomaanreissulta (alennus myynnista) laukun, jonka ajattelin ottaa nyt keväällä käyttöön. Impulssiostos. Otan tuon olkahihnan pois, se on jotenkin tiellä siinä.
Adrienne Vittadini Belted Barrel Bag Taupe/Multi
https://www.boscovs.com/wcsstore/boscovs/images/store/product/images/59…
Kaksi Mulberryä, toistakymmentä Burberryä, vanhoja kunnon Palmrotheja, Gantin pari laukkua. Apua, mutta mulla ei oo Kånkenia, oon jo kohta viisikymppinen. Iik!
Mulberry, LV, Ralph Lauren ja Rebecca Minkoff
Oi onko jollakulla Kate Spade? Karenista olen haaveillut jo vuosia :)
Mulla on vain Desigual ja Globe Hope.
Vierailija kirjoitti:
fgrsgtnjsr kirjoitti:
Juurikin laukut ovat olleet minulle tapa ''palkita itseni''Guess on kamalaa paskaa. Onko sillä ainuttakaan aitonahkaista laukkua? Tekonahasta saa kyllä pulittaa aidon hinnan ja vähän lisääkin. Itselläni on kaksi laukkua atm, molemmat 100% aitoa nahkaa.
Guessila on Guess Luxe-mallisto joka on aitoa nahkaa. Minulla on yksi tällainen Guessin aitonahkainen pikkulaukku. Guessilla on kyllä ihan onnistuneesti rakennettu brändi kun saavat myytyä muovilaukkuja aitonahkaisten hinnalla.
Ja ihan mielenkiinnosta tuosta sun 100% nahkalaukusta, ei vissiin ole vuorikangasta, vetoketjuja, neppareita tai mitään solkia sun laukuissa siis.
Ja itse kyssäriin vastaus: Coach, Tory burch, Marella vaihtelevasti käytössä ajessa. Juhlaan löytyy Marc bu Marc Jacobsilta pari pikkulaukkua ja tuo alkuun mainittu Guess.
SOCin treenikassi. Joskus Primarkin reppu.
Dieselin musta käsilaukku, jossa on ympäriinsä vetskareita koristeena. Se näyttää minulta ja sisuskalut sekä lokerot ovat juuri sellaiset kuin tarvitsen. Saman tyylinen niiteillä kuorrutettu lompakko seurana.
Merkitön vaaleanruskea nahkalaukku Aleksi13 alelaarista vuosien takaa. Laukku on tajuttoman pehmeää nahkaa ja muutenkin hienoa työtä. Se maksoi muistaakseni kympin ja on edelleen kuin uusi. Käytän sitä enimmäkseen lämpimään vuodenaikaan, koska se on sellainen pehmeä ja muotoutuva.
Kiplingin iso runsaslokeroinen harmaa laukku, arkipäivinä mahtuu eväät ja vaikka pikkuostokset. Säilynyt aika siistinä, pesen pesukoneessa sitä.
Juurikin laukut ovat olleet minulle tapa ''palkita itseni''