Kontula 2017, millainen alue?
Ihan oikeasti. Näyttäisi löytyvän pk-seudun edullisimmat neliöt, ja sijainti olisi sopivasti kehä 1 varrella mistä mulle helppo työmatka. Nyt asun sikakalliisti yksityisellä ja oman ostaminen houkuttaisi. Lapsia tai puolisoa ei ole, joten kouluista ei tarvitse välittää. Uskaltaisiko näillä spekseillä Kontulaan? Ja joo, olen käynyt siellä katselemassa mutta en nyt oikein osaa sanoa havaintojeni perusteella mitään varmaa.
Kommentit (55)
2020?
Kokemusta on aiemmin lähistöllä asumisesta, mutta tässä mietin josko olisi ehtinyt muuttumaan tavalla tai toisella.
Kontula on Suomen rikkain alue. +5200 vieraskielistä asuu getto ostarin lähistöllä. Lähde HS
Ihanasti tusina kapakoita ja toinen ulk. rafloja. Päiväkodissa lapset oppivat somalin ennen sjomea (kävi serkun tytölle). 2020 on sielä jo 2030.
En muista, tuosta 2017:sta on kolme vuotta jo.
Kontula on aina Kontula.Kertonee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Oisko postinumero?
Veikkaan että postiosoite on 2017 Kontula.
Uppia tälle. Mikä on meno nyt kun kaupunki on päättänyt ostarin kanssa tehdä joitain toimia? Sama sekakäyttäjät-juopot ja muut? Millaista on meno lähempämä Kivikkoa?
Mies vm86 kirjoitti:
Sanalla sanoen hirveä. Käy tutustumisretkellä paikallisessa ostarissa, siis siellä jossa on mm kontulan lidl. Jos haluat vielä tuonkin jälkeen muuttaa sinne niin laske sateenkaaren väriset lasit pois päästäsi. Jos edelleen pidät tästä helsingin etnisen värinän kehdosta niin siitä vaan. Itse en muuttaisi tuonne kuin äärimmäisessä hädässä. Tai kai sitä missä tahansa hetken asuu, jos tietää että asuminen on väliaikaista ja pois pääsee joskus. Paikka on täynnä somaleita, arabeja, aasialaisia, suomalaisia spurguja rollaattoreillaan. Kyllä tuolla nyt päivällä liikkuu, mutta ehdoton ulkonaliikkumisraja on klo 20.00 jos et kuulu sen paikan valtaväestöön, joka ei ole arjalainen rotu.
eli suomalaisella lätty lätisee
Värikäs ja rikas.
Ostari kamala, hieman välimatkaa, niin ihan kiva.
Asuin vähän aikaa Länsimäen ja Kontulan rajalla vuokralla. Kuljin Mellunmäen metroasemalta ja kövin tuokaostokset Kontulan isosta marketista. Ihan hyvin viihdyin
Onse paska paikka menkää kattomaan google earth 40 humikkalantie siellä on joku pedofiili kyyläämässä päiväkodin ulkopuolella