Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariisin muuttunut turvallisuustilanne

Vierailija
26.02.2017 |

HS julistaa omaa vaihtoehtoista totuuttaan Pariisin turvallisuudesta.
Hesarin mielestä Pariisi on ennallaan. Mikään ei ole muuttunut.
Toisen totuuden mukaan Pariisi ei ole enää entisensä.

Hs kysyy neuvoa, että miten Trumpin "Jim ystävä" saataisiin palaamaan Pariisiin.

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005103677.html

Trumpin Jim ystävän lisäksi lähes kymmenen miljoonaa muutakin ihmistä ympäri maailman on jättänyt menemättä Pariisiin.
Indipendent lehti ei ole valemedia ainkaan pahimmasta päästä mielestäni.

http://www.independent.co.uk/news/business/news/paris-isis-tourism-atta…

Jo Indeipendent lehden kuvasta voi nähdä, että Pariisi ei ole entisensä. Varsin lokoisaa lomailua lomailla Pariisissa rynnäkkökiväärimiesten keskellä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lukee pääsy kielletty.

Vierailija
2/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rynnäkkökiväärimiehet tietysti ikävä lisä katukuvassa, mutta jos pelkää joutuvansa itse terrori-iskun uhriksi, on vikaa laskupäässä. Suurempi riski on Pariisin lomalla tukehtua väärään kurkkuun joutuneeseen patonginpalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat rynnäkkökiväärimiehet tietysti ikävä lisä katukuvassa, mutta jos pelkää joutuvansa itse terrori-iskun uhriksi, on vikaa laskupäässä. Suurempi riski on Pariisin lomalla tukehtua väärään kurkkuun joutuneeseen patonginpalaan.

Jos suurempi riski olisi tukehtua patonginpalaan, niin silloin kaikissa ravintoloissa päivystäisi lääkäri. 

Nyt riski on laskettu niin, että sotilaat päivystävät Eiffel tornininkin juurella. 

Se on riskin arviointia. 

Vierailija
4/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikka sen sijaan on ihmemaa, siellä ase on jokaisen vastaantulevankin taskussa.

Vierailija
6/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikka sen sijaan on ihmemaa, siellä ase on jokaisen vastaantulevankin taskussa.

Ei vaikuta Pariisin tilanteeseen.

Itsekään en ole mennyt sinne pariin vuoteen, vaikka monta kertaa olen ajatellut lähteä.

Vierailija
7/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöskään uutisoitu niistä katumellakoista.

Vierailija
8/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quel dommage.

Vierailija
9/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suurempi riski olisi tukehtua patonginpalaan, niin silloin kaikissa ravintoloissa päivystäisi lääkäri. 

Nyt riski on laskettu niin, että sotilaat päivystävät Eiffel tornininkin juurella. 

Se on riskin arviointia. 

Ei ole. Se on irrationaalisten pelkojen liennyttelyä. Aivan kuten junat ja metrot olisivat turvallisempia ilman kuljettajia, mutta ihmiset eivät uskalla niiden kyytiin joten siellä keulalla pitää jonkun nököttää tyhjän panttina.

Vierailija
10/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mon Dieu!

Vierailija
11/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pourquoi Poirot n'est pas à la télé aujourd'hui?

Vierailija
12/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lukee pääsy kielletty.

"Hups sivua ei löydy" oli niin söpö:)

Vierailija
13/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myöskään uutisoitu niistä katumellakoista.

On uutisoitu, mutta ne on laitettu poliisin syyksi.

Ajatelkaas jos suomalaiset työttömät suuttuisivat jostain asiasta, (kun joku kansanryhmä tai vastaava aiheuttaisi jonkun joutumisen sairaalaan)  ja riehuisivat kaduilla ja polttaisivat omaisuutta ja puukottaisivat ohikulkijoita viikkokausia.

Taitaa olla vähän temperamentissa ja kulttuurissakin eroja.

Vierailija
14/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt Pariisissa joka syksy vuodesta 2005, ja aina nuo asemiehet ovat siellä partioineet. Ei edes määrä ole lisääntynyt.

Vierailija
15/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut ainakin katukuva. Joka vuosi joudun käymään.

Vierailija
16/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raiskattiin. (Mies)Presidentti kävi sängyn vierellä.

Vierailija
17/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Pariisissa viimeksi kesällä ja asuin aivan erään terroristi-iskun kohteeksi joutuneen bistron lähellä.  Bistrokin oli kunnostettu ja täynnä väkeä entiseen tapaan.

Louvressa oli jonkin verran tiukentuneet turvatoimet.

Muuta en huomannut, eikä enkä edes ajatellut asiaa. Enemmän pidin silmällä taskuvarkaita.

Vierailija
18/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelon lietsonta propagandaa!!! Mutta kyllä meininki Marseillessa on aika karua katsotta kuin ihmiset ovat juuri meren yli tullut

Vierailija
19/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt Pariisissa joka syksy vuodesta 2005, ja aina nuo asemiehet ovat siellä partioineet. Ei edes määrä ole lisääntynyt.

Koskaan ennen ei ole tarkastettu kaikilta käsilaukkua JOKAISEN kaupan ovella. Tänä vuonna tsekattiin.

Terv. 30 vuotta Pariisissa käynyt

Vierailija
20/21 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Marine Le Pen voittaa vaalit, ehkä tuittupäisimmätkin tajuavat, mistä muutoksesta on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi