Hillo vai mantelimassa?
Itse inhoan hilloja, mantelimassa on ihanaa. Lapset ovat hilloihmisiä. Mitenkäs mammat?
Kommentit (21)
Mantelimassa.
Muut on hillopullia eikä laskiaispullia.
Pidän pelkästä mantelimassasta, mutta jos siihen on lisätty karvasmanteliöljyä niin *örp* 😝
minulle mantelimassa, miehelle ja lapsille hillolla !
Leipomoalalla olen ja hilloa menee enmmän. Tilastofakta tämä.
Täällä tähän mennessä ovat ilmoittautuneet massaihmiset. Eli kertonee, että mantelimassan ystävillä on kovempi tarve puoltaa mieltymystään.
Yllättävää että meitä mantelimassamammoja on näinkin paljon 😊. Leipomon laskiaispullista näyttävät hillopullat loppuvan ensin. Sinä joka kysyit saako molempia, anna palaa! Ap
Hillopulla on hillopulla. Laskiaispulla on mantelimassapulla.
Vierailija kirjoitti:
Leipomoalalla olen ja hilloa menee enmmän. Tilastofakta tämä.
Täällä tähän mennessä ovat ilmoittautuneet massaihmiset. Eli kertonee, että mantelimassan ystävillä on kovempi tarve puoltaa mieltymystään.
Uskokaa mantelimassaan, koska hilloihmiset joutuvat Helvettiin!
Yleensäkin näissä keskusteluissa ne, jotka eivät tee kuten otsikko ehdottaa, kirjoittavat eniten puheenvuoroja. Esim. kaikki naiset ovat lompakkoloisia. -> suurinosa kertoo miten tienaa itse rahansa. Ei tosin ehkä päde tähän, koksa otsikossa ei ole puolia, mutta ehkä me manteliin uskovat olemme saaneet kuulla useammin olevamme väärässä.
Hillo! Mantelimassa on kuvottavaa
Hilloa ehdottomasti! Täytyykin lähteä pullan ostoon.
Ilman mantelimassaa en edes vaivaudu syömään.
Vierailija kirjoitti:
Hillopulla on hillopulla. Laskiaispulla on mantelimassapulla.
Just jouduin kahvilan myyjää valistamaan, kun tilasin laskiaispullan - ei sekään tiennyt tuota faktaa vaan kysyi "hillolla vai mantelilla"?...
Molemmat! Yleensä kuitenkin ostan hillopulliin ainekset, koska olen meillä ainoa joka tykkää mantelimassasta enkä jaksa syödä kokonaista pötköä yksin.
Mantelimassa, mutta hillokin on ihan ok.