Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen hiuksille?

Vierailija
26.02.2017 |

Nyt on parin sentin juurikasvu vaalennetuissa hiuksissa. Juuri vaalensin joulun jälkeen. Oma väri on vaalea maantie. Siis todella vaalea. Viihdyn vaaleissa hiuksissa mutta ylläpito harmittaa, kun siihen menee paljon rahaa. Nytkin varmaan taas 160€ ihan vaan tyvi, sävytys ja hoito. Jos taas värjään omansävyiseksi hiukset niin en tiedä viihdynkö värissä kauaa. Olen kohta 40v eli hiusten on näytettävä huolitelluilta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sävy ja muutama vaaleampi raita kasvojen lähelle. Ylläpito helpompaa.

Vierailija
2/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaisin oman värin takaisin. Silloinhan on helpompi pitää jatkuvasti huolitellun näköiset hiukset, kun juurikasvua ei tule. Ja jos oma värisi on todella vaalea maantie (eli luultavasti oikeasti olet siis ihan vaan vaalea, odotahan vain kun hiuksesi kasvavat tarpeeksi), niin värihän aina kesäisin vaalenee vielä entisestään. Syksyisin taas voit kirkastaa helposti hiuksia vaikka muutamalla kevyellä raidalla kasvoja kehystävissä hiuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaan menmä kampaajalle ja pyytää sävyttämään hiukset omansävyisiksi? En ainakaan voi kulkea 10cm juurikasvulla.

ap

Vierailija
4/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaan menmä kampaajalle ja pyytää sävyttämään hiukset omansävyisiksi? En ainakaan voi kulkea 10cm juurikasvulla.

ap

Siis miksi et kehtaisi??

Vierailija
5/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta kaupan kevytvärejä/sävytteitä ja värjää niillä? Tulee halvemmaksi ja lyhyisiin hiuksiin voi käyttää puolikkaan aineista kerrallaan.

Vierailija
6/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan kehui hiusteni väriä kun vaalensin ne, aiemmin oli omaa väriä kasvanut se 10cm. Eikö se ole jotenkin noloa poukkoilla hiusten sävyn kanssa? Ap joka vielä miettii 160€ vaalennusta..

ap

Vierailija
7/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No minä ainakin tein juuri noin. Menin kampaajalle ja sanoin, että aion kasvattaa oman värin takaisin, koska en jaksa enää värjäillä. Pyysin laittamaan hiuksiin sellaisen värin, että se olisi mahdollisimman lähellä omaa hiusväriäni. Hiuksissa oli noin 3 cm juurikasvu tässä vaiheessa. Kampaaja joutui tekemään ensin värin poiston (latvoissa oli tummempaa vanhaa väriä, keskiosassa punertavaa, jota oli pakkautunut latvoihinkin eli aikamoinen sekasotku) ja leikkaamaan selkeästi tummemmat ja huonossa kunnossa olevat latvat pois.

Lopputulos oli kuitenkin tosi hyvin. Omaan silmään uusi väri näytti tummemmalta, mitä ajattelin hiusteni olevan, mutta se taisi hieman vaalentua ajan kuluessa ja juurikasvu ei tosiaan näkynyt yhtään kasvattaessani hiuksia pois. Kannattaa tosiaan mennä kampaajalle ja pyytää apua, niin kasvatusprojekti ei ole niin tuskaisa!

Itse valitsin ekologisen kampaamon tähän hommaan. Heillä suhtautuminen ainakin oli tosi hyvä oman värin takaisin kasvattamiseen, ja tosiaan värjäystulos oli todella lähellä omaa luonnollista väriä!

Vierailija
8/10 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No minä ainakin tein juuri noin. Menin kampaajalle ja sanoin, että aion kasvattaa oman värin takaisin, koska en jaksa enää värjäillä. Pyysin laittamaan hiuksiin sellaisen värin, että se olisi mahdollisimman lähellä omaa hiusväriäni. Hiuksissa oli noin 3 cm juurikasvu tässä vaiheessa. Kampaaja joutui tekemään ensin värin poiston (latvoissa oli tummempaa vanhaa väriä, keskiosassa punertavaa, jota oli pakkautunut latvoihinkin eli aikamoinen sekasotku) ja leikkaamaan selkeästi tummemmat ja huonossa kunnossa olevat latvat pois.

Lopputulos oli kuitenkin tosi hyvin. Omaan silmään uusi väri näytti tummemmalta, mitä ajattelin hiusteni olevan, mutta se taisi hieman vaalentua ajan kuluessa ja juurikasvu ei tosiaan näkynyt yhtään kasvattaessani hiuksia pois. Kannattaa tosiaan mennä kampaajalle ja pyytää apua, niin kasvatusprojekti ei ole niin tuskaisa!

Itse valitsin ekologisen kampaamon tähän hommaan. Heillä suhtautuminen ainakin oli tosi hyvä oman värin takaisin kasvattamiseen, ja tosiaan värjäystulos oli todella lähellä omaa luonnollista väriä!

Hmm, ja nyt kun mietin, niin tekivätköhän he hiuksiini ihan vain jonkin kirkastuksen ja sillä sai onneksi tarpeeksi vaalennettua sävyä, jotta väri näytti tasaiselta. Tummat latvat kun tosiaan leikattiin vain pois. Mutta joka tapauksessa todella hellävaraisesti hoitivat homman ja kasvatusprosessi oli mukava aloittaa.

Vierailija
9/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset osta kaupan kevytvärejä/sävytteitä ja värjää niillä? Tulee halvemmaksi ja lyhyisiin hiuksiin voi käyttää puolikkaan aineista kerrallaan.

Miksi alapeukut? En tarkoittanut ilkeillä.

Vierailija
10/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennan hiuksiani kuukausittain ja minulla on sama ongelma. Ei ole varaa käydä kampaajalla ja en jaksa itse värjätä jatkuvasti. En ole oikein hyvä värjäämään hiuksia joten laitan värin koko päähän. Sävyt ovat onnistuneet kaupan väreillä jopa paremmin kuin kampaajalla, mutta kotivärjäys kuluttaa hiusta enemmän. Ajattelin siirtyä hieman tummempaan väriin. Voisitko värjätä välillä itse tai käydä oppilastyönä värjäyttämässä? Tai voisit värjätä itse hieman tummemmaksi, tee testiraita ensin. Vaalennettu hius imaisee väriä joten sävy ei saa olla liian tumma, vaaleanruskeakin voi näyttää liian tummalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi